• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

آپدیت جدید تلگرام

  • کد خبر : 52432
  • 03 دسامبر 2023 - 15:45

آپدیت جدید تلگرام در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۲۳ برای کاربران رایگان و پریمیوم این سرویس منتشر شد. این آپدیت شامل تغییرات بزرگی به شرح زیر است:

  1. نمایش رونوشت صداها برای تمام کاربران: این ویژگی از سال گذشته برای کاربران پریمیوم ارائه شده بود، اما اکنون تمام افراد به آن دسترسی پیدا کرده‌اند. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید متن پیام‌های صوتی را بدون نیاز به گوش دادن به آن‌ها، مشاهده کنید.
  2. پیشنهاد کانال‌های مشابه: زمانی که عضو یک کانال می‌شوید، تلگرام کانال‌های مشابه را به شما پیشنهاد می‌کند. این کانال‌ها به‌طور خودکار براساس شباهت‌های کاربران خود انتخاب می‌شوند.
  3. امکان بازنشر استوری‌ها: اکنون می‌توانید استوری‌های دوستان و کانال‌ها را در صفحه خود بازنشر کنید. همچنین می‌توانید محتویات اضافی مانند پیام‌های متنی، صوتی یا ویدیویی خود را برای شخصی‌سازی بیشتر به آن‌ها اضافه کنید.
  4. آمار دقیق برای استوری‌ها: سازندگان کانال‌ها اکنون می‌توانند آمار دقیقی درباره استوری‌های خود داشته باشند. این آمار شامل داده‌های مربوط به بازدیدها، اشتراک‌گذاری‌ها و واکنش‌ها می‌شود.

 

پیشنهاد سایت : ارسال لینک های Open Message در تلگرام مجازات دارد.

 

آپدیت جدید تلگرام

شرح ویژگی های آپدیت جدید تلگرام

نمایش رونوشت صداها

برای نمایش رونوشت صداها، کافی است روی پیام صوتی مورد نظر خود ضربه بزنید و سپس روی گزینه «نمایش رونوشت» (Show transcript) ضربه بزنید. رونوشت صدا بلافاصله نمایش داده می‌شود.

پیشنهاد کانال‌های مشابه در آپدیت جدید تلگرام

در آپدیت جدید تلگرام هنگامی که عضو یک کانال می‌شوید، تلگرام یک نوار پیشنهادی در بالای صفحه نمایش می‌دهد که شامل کانال‌های مشابه است. برای مشاهده کانال‌های پیشنهادی، کافی است روی نوار مورد نظر ضربه بزنید.

امکان بازنشر استوری‌ها

برای بازنشر استوری، کافی است روی استوری مورد نظر خود ضربه بزنید و سپس روی گزینه «بازنشر» (Repost) ضربه بزنید. سپس، می‌توانید محتویات اضافی مانند پیام‌های متنی، صوتی یا ویدیویی خود را به استوری اضافه کنید.

آمار دقیق برای استوری‌ها در آپدیت جدید تلگرام

برای مشاهده آمار استوری‌ها، کافی است روی استوری مورد نظر خود ضربه بزنید و سپس روی گزینه «آمار» (Stats) ضربه بزنید. در این صفحه، می‌توانید داده‌های مربوط به بازدیدها، اشتراک‌گذاری‌ها و واکنش‌ها را مشاهده کنید.

آپدیت جدید تلگرام اکنون برای کاربران اندروید، iOS و دسکتاپ در دسترس است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=52432

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.