• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

حملات موشکی القسام به بئر السبع در نقب

  • کد خبر : 52448
  • 05 دسامبر 2023 - 9:22
ارتش اشغالگر

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه دومین ماه خود را به پایان رساند. اشغالگران به گسترش عملیات زمینی خود در جنوب به ویژه در خان یونس تحت پوشش هوایی متشکل از حملات سنگین و کمربندهای آتش ادامه می‌دهند. مقاومت نیز به مقابله با تلاش‌های ارتش اشغالگر برای نفوذ به بسیاری از مناطق ادامه می‌دهد و چندین منطقه شاهد درگیری‌های شدید است.

در ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها رسانه‌های فلسطینی از شهادت تعدادی فلسطینی در نتیجه حمله به خانواده النجار در خیابان غزه قدیم در جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که بیش از ۱۵ نفر در نتیجه بمباران تعدادی از منازل خانواده النجار در خیابان غزه قدیم در جبالیا البلد در شمال نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهید شدند.

اطراف بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه نیز همزمان با درگیری‌های مداوم مورد بمباران مستمر  قرار گرفت و طی ساعات گذشته تعدادی از منازل شهروندان در مجاورت این بیمارستان هدف حمله قرار گرفت.

در جنوب غزه، هواپیماهای صهیونیست یک سری حملات خشونت آمیز را به سمت شهر خان یونس و دیرالبلح  انجام دادند. رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که درگیری‌های شدیدی بین مقاومت و ارتش اشغالگر در جنوب دیرالبلح در جریان است. شهرک القراره در شمال شرق خان یونس نیز شاهد نبردهای شدید بین مقاومت و ارتش اشغالگر است.

رسانه‌های فلسطینی می‌گویند که شلیک گلوله‌های توپخانه‌ای در طول ساعات شب تا امروز بر مناطق شرق، جنوب شرق و شمال خان یونس و همزمان با حملات شدید هواپیماهای نظامی متوقف نشد.

به صدا درآمدن آژیرها درپی حمله موشکی مقاومت به بئر السبع در نقب

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس امروز اعلام کرد، بئر السبع اشغالی را با در پاسخ به کشتارهای غیرنظامیان در غزه هدف حملات موشکی قرار داد.

خبرنگار الجزیره از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه بئر السبع در نقب خبر داد. ارتش اشغالگر مدعی شد، هفت موشک شلیک شده به منطقه بئر السبع را رهیگری کرده‌است.

همچنین آژیرهای خطر در شهرک‌های نیریم و نیرعوز در غلاف غزه به صدا درآمدند.

اشغالگران برای اولین بار از موشک سوراخ‌کننده پناهگاه برای بمباران خانه استفاده کردند

کلیپی در نوار غزه پخش شده، لحظه بمباران خانه‌ای را با موشکی که از یک هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی پرتاب شد، نشان می‌داد که گمان می‌رود برای اولین بار در نوار غزه مورد استفاده قرار گرفته‌است.

بازگشت جزئی ارتباطات و اینترنت در برخی مناطق غزه

رسانه‌های فلسطینی همچنین گزارش دادند که برخی از مناطق نوار غزه پس از ساعت‌ها قطعی، شاهد بازگشت جزئی ارتباطات و اینترنت بوده‌است

ارتش اشغالگر: یک افسر و دو سرباز در نبردهای غزه کشته شدند

ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک افسر و دو سرباز جدید در درگیری امروز ، سه شنبه با مقاومت فلسطین در شمال غزه اذعان کرد که تعداد کشته شدگان آن در آخرین آمار به ۴۰۴ نفر از آغاز عملیات طوفان الاقصی رسیده‌است.

ارتش اشغالگر همچنین اعتراف کرد که چهار سرباز آن نیز زخمی شده‌اند که در میان آنها یک افسر قرار دارد که جراحتش شدید است.

صبح روز دوشنبه نیز ارتش اشغالگر اعتراف کرد که سه سرباز در نبردهای جاری در نوار غزه کشته شده‌اند.

پیش‌بینی شبکه ۱۲ عبری از عملیات غزه

شبکه ۱۲ عبری پیش‌بینی کرد که عملیات زمینی و هوایی در جنوب نوار غزه در روزهای آینده گسترش یابد و ادعا کرد، تعمیق درگیری‌ها زمینه را برای آزادی اسرای صهیونیست فراهم می‌کند.

اشغالگران به سازمان جهانی بهداشت دستور دادند دو انبار خود را در جنوب غزه تخلیه کند

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که از ارتش اشغالگر یک دستور دریافت کرده‌است تا تجهیزات خود را از دو انبار پزشکی در جنوب غزه خارج کند.

مدیر این سازمان از اشغالگران خواست تا «دستور را پس بگیرند و تمام اقدامات ممکن را برای محافظت از غیرنظامیان انجام دهند.»

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=52448

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.