• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

تلویزیون‌های ۲۰۲۴ سامسونگ رونمایی شد

  • کد خبر : 52957
  • 08 ژانویه 2024 - 11:11
تلویزیون‌های 2024 سامسونگ

تلویزیون‌های ۲۰۲۴ سامسونگ با فناوری‌های OLED و QLED و رزولوشن‌های ۴K و ۸K روانه بازار می‌شوند.

سامسونگ پیش از شروع رسمی نمایشگاه CES 2024، از جدیدترین تلویزیون‌های خود برای ۲۰۲۴ رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها شامل مدل‌های QLED و OLED با رزولوشن ۴K و ۸K می‌شوند.

تلویزیون پرچمدار سامسونگ برای ۲۰۲۴، QN900D نام دارد که طبق ادعای سامسونگ، باریک‌ترین تلویزیون ۸K پریمیوم در بازار است. این تلویزیون از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد و می‌تواند محتوای درحال نمایش را تشخیص دهد. همچنین با قابلیتی به نام Real Depth Enhancer Pro روبه‌رو هستیم که می‌تواند کنتراست را بهبود دهد.

تلویزیون‌های ۲۰۲۴ سامسونگ

تلویزیون‌های ۲۰۲۴ سامسونگ از فناوری Active Voice Amplifier Pro بهره می‌برند که می‌تواند افکت‌های صوتی را بهبود دهد و صدای فراگیر برای افراد به ارمغان بیاورد. قابلیت هوش مصنوعی این تلویزیون‌‌ها می‌تواند براساس محتوای درحال نمایش، بهترین تنظیمات را ارائه کند.

سامسونگ همچنین از یک تلویزیون ۸K QLED دیگر با نام QN85D رونمایی کرده است که انتظار می‌رود نسبت به QN900D ارزان‌تر باشد. علاوه بر این محصولات، سامسونگ تلویزیون ۴K NEO QLED با نام QN90D در اندازه‌های ۴۳ تا ۹۸ اینچ و QN85D در اندازه‌های ۵۵ تا ۸۵ اینچی را هم معرفی کرده است.

سامسونگ تلویزیون‌های OLED جدید هم برای سال ۲۰۲۴ معرفی کرده است که شامل مدل‌های S90D و S95D در اندازه‌های ۵۵ تا ۷۷ اینچ می‌شوند. تلویزیون S95D به پنل ۴K با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز شده است و ضخامت کمتر از ۱۱ میلی‌متر دارد.

تلویزیون‌های ۲۰۲۴ سامسونگ به سیستم‌عامل تایزن مجهز شده‌اند و از قابلیت‌هایی مانند موبایل اسمارت کانکت، مولتی کنترل و تی‌وی پلاس بهره می‌برند. این ویژگی‌ها به‌ترتیب امکان کنترل اپ‌ها از طریق گوشی هوشمند و کنترل محصولات سامسونگ از طریق یک کیبورد و ماوس بلوتوثی را فراهم می‌کنند. سامسونگ تی‌وی پلاس هم حالا رابط کاربری بهتری دارد.

درحال‌حاضر سامسونگ قیمت و زمان عرضه تلویزیون‌های ۲۰۲۴ خود را اعلام نکرده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=52957

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.