• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

 ۲۳ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند

  • کد خبر : 5309
  • 31 آگوست 2019 - 9:08

فهرست ملی‌پوشان فوتبال برای حضور در اردوی منتهی به دیدار مقابل هنگ‌کنگ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری دخالت و به نقل از فدراسیون فوتبال، با اعلام کادر فنی تیم ملی، ۲۳ بازیکن برای حضور در اردوی پیش از دیدار مقابل هنگ‌کنگ دعوت شدند که به این شرح است:

۱.علیرضا بیرانوند

۲.سید حسین حسینی

۳.محمد رشید مظاهری

۴.وریا غفوری

۵.سید مجید حسینی

۶.حسین کنعانی زادگان

۷.میلاد محمدی

۸.محمد نادری

۹.رامین رضاییان

۱۰.مرتضی پورعلی گنجی

۱۱.سیاوش یزدانی

۱۲.امید ابراهیمی

۱۳.احسان حاج صفی

۱۴.علی کریمی

۱۵.احمد نوراللهی

۱۶.مسعود شجاعی

۱۷.وحید امیری

۱۸.کریم انصاری فرد

۱۹.علیرضا جهانبخش

۲۰.سردار آزمون

۲۱.الله‌یار صیادمنش

۲۲.مهدی طارمی

۲۳.مهدی ترابی

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ ۱۹ شهریور و از ساعت ۲۰ به وقت ایران در ورزشگاه ملی هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

 ۲۳ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند

 ۲۳ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند / نام‌های بزرگی که خط خوردند، بازیکنانی که از لیست دوم وارد شدند

نبودن اسم اشکان دژاگه در فهرست بازیکنان تیم ملی از نکات عجیب لیست ویلموتس است.

غایب بزرگ

اشکان دژاگه که سابقه‌ی حضور در دو جام جهانی را در کارنامه خود دارد، غایب بزرگ لیست ویلموتس است. با توجه به عملکرد قابل قبولی که دژاگه در بازی روز گذشته تراکتور مقابل پرسپولیس داشت و تجربه‌ای که او دارد، انتظار می‌رفت در لیست ویلموتس جایی داشته باشد.

علاوه بر دژاگه، مهرداد محمدی دیگر بازیکنی است که می‌توانست در لیست جدید تیم ملی حضور داشته باشد. محمدی که این فصل از باشگاه سپاهان راهی آوس پرتغال شده و در سه بازی اول این تیم در لیگ برتر پرتغال ۲ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است، در لیست جدید تیم ملی جایی ندارد.

 ۲۳ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند

توجه به سرخابی‌ها

مارک ویلموتس در تیرماه ۲۳ بازیکن از لیگ برتر را که کمتر در لیست‌های قبلی تیم ملی حضور داشتند به اردو فراخواند و این بازیکنان در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی امید رفتند. حالا در لیست جدید تیم ملی نام ۴ بازیکن از آن لیست به چشم می‌خورد. از این ۴ بازیکن، محمد رشید مظاهری در لیست اول ویلموتس هم حضور داشت اما از حضور در اردو انصراف داد تا سرمربی تیم ملی، حسین حسینی دروازه‌بان جوان استقلال را به اردو فرا بخواند. علاوه بر مظاهری، استقلال دو بازیکن و پرسپولیس یک بازیکن دارد که از لیست دوم ویلموتس برای بازی با هنگ‌کنگ دعوت شده‌اند. سیاوش یزدانی و علی کریمی دو بازیکن استقلال و محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس، سه بازیکنی هستند که بعد از حضور در اردوی دوم تیم ملی، برای بازی با هنگ‌کنگ در لیست ویلموتس نامشان دیده می‌شود.

تغییرات در دروازه

بیشترین تغییرات در لیست جدید ویلموتس مربوط به دروازه‌بان‌های تیم ملی است. اگر بیرانوند که تقریبا حضورش به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی قطعی است را کنار بگذاریم، دو دروازه‌بان‌ تیم ملی که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات حضور داشتند، جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارند. پیام نیازمند و امیر عابدزاده با وجود اینکه در لیست اول ویلموتس هم نامشان دیده می‌شد، برای اردوی جدید تیم ملی دعوت نشده‌اند. دعوت نشدن نیازمند که یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ هجدهم بود و در لیگ نوزدهم هم رکورد ۱۰۰ درصد کلین‌شیت را برای سپاهان تا پایان هفته‌ی دوم لیگ برتر دارد، از نکات عجیب لیست تیم ملی است.

علیرضا بیرانوند، حسین حسینی و محمدرشید مظاهری دروازه‌بان‌های دعوت شده از سوی ویلموتس برای این اردوی تیم ملی هستند. همچنین سامان قدوس که ۴ ماه از حضور در میادین فوتبالی محروم است، در لیست جدید ویلموتس جایی ندارد.

روزبه چشمی که هنوز مشخص نیست در چه تیم برای این فصل توپ می‌زند و سعید عزت‌اللهی یکی از لژیونرهای این فصل فوتبال ایران دیگر بازیکنانی هستند که با وجود بازی در جام جهانی، در لیست جدید ویلموتس جایی ندارند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.