• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

سکه بیش از ۳۷ میلیون معامله شد

  • کد خبر : 53538
  • 07 مارس 2024 - 10:56

در چهارمین روز هفته افزایش قیمت سکه، تمام قطعات را یک کانال بالاتر نشاند. طی دو روز اخیر، سکه امامی دو کانال افزایش قیمت را ثبت کرده است.

افزایش قیمت سکه

صعود افزایش قیمت سکه

معامله‌گران بازار، روند افزایش قیمت سکه را چندان صعودی نمی‌دانند. آنها معتقدند اگر مبادله‌ای هم صورت می‌گیرد در میان فعالان بازار است و خرید و فروش‌های خرد، صعود چشمگیری نداشته است. گفتنی است برخی کارشناسان بازارهای مالی بعد از روند صعودی روزهای اخیر، احتمال برگشت قیمت‌ در بازارهای مالی را می‌دهند.

گفتنی است انس جهانی طلا از روز دوشنبه در روند صعودی قرار دارد و در لحظه نگارش این گزارش با افزایش بیش از ۶ دلاری روی رقم ۲۱۲۳ دلاری در حال معامله است.

تجارت‌نیوز نوشت:سکه امامی روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند با رشد یک میلیون و ۱۳۷ هزار تومانی با قیمت ۳۶ میلیون و ۶۶۸ هزار تومانی معامله شد. سکه‌ بهار یک میلیون و ۱۹۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت و روی رقم ۳۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است نیم‌سکه با رشد ۸۰۰ هزار تومانی و ربع سکه با افزایش ۶۵۰ هزار تومانی به ترتیب با رقم ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی ۲۰۰ هزار تومان گران شد و روی رقم ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی ایستاد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=53538

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.