• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

پربازدیدترین دروغ سیزده امسال؛ ایرانی ها در شوک

  • کد خبر : 53782
  • 02 آوریل 2024 - 14:41

امسال هم به رسم هرسال چهره های مشهور دروغ هایی را با موضوع دروغ ۱۳ بازگو کردند که برخی از آنها پربازدیدترین دروغ سیزده امسال شده اند.

پربازدیدترین دروغ سیزده

پربازدیدترین دروغ سیزده مرجانه گلچین با ۷۸k بازدید

بعد از گذشت چند روز از خبر خداحافظی مرجانه گلچین از بازیگری که با ویدئویی از خود این بازیگر زن در فضای مجازی منتشر شد و واکنش های بسیاری از سوی طرفداران و همکاران او دریافت کرده تازه فهمیدیم که خانم بازیگر شوخ طبع در کمال احترام همه ما را سر کار گذاشته بود و قصد داشت یکی از بزرگترین دروغ های سیزده بدر را گفته باشد. البته که در انجام این کار هم موفق بود چرا که دروغ او پربازدیدترین دروغ سیزده بیش از ۷۸k بازدید را به خود اختصاص داد که در نوع خود بینظیر بود.

مسعود صادقلو از ایران رفت؛ دروغ سیزده بعدی که بازدید میلیونی گرفت

استوری غیرمنتظره ای که در صفحه رسمی مسعود صادقلو منتشر شد، خبر مهاجرت این خواننده وطنی را سر زبان ها انداخت و خیلی ها تصور کردند که این چهره برای همیشه به یکی از کشورهای همسایه ایران مهاجرت کرده است.

طبق انتظار نوشته خداحافظ ایران برای همیشه منتشر شده در پیج مسعود صادقلو بازدید میلیونی و قابل توجهی دریافت کرد و به یکی از استوری های وایرال شده تبدیل شد غافل از اینکه آقای خواننده با این جمله شوک برانگیز در واقع قصد ثبت پربازدیدترین دروغ سیزده امسال را داشت چراکه بعد از ساعاتی، با انتشار استوری که در ادامه این بخش مشاهده می کنید، اعلام کرد که خداحافظی اش با ایران دروغ سیزده بدر بوده و در واقع خبری از مهاجرت و ترک ایران نبوده.

دروغ سیزده صادقلو
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=53782

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.