• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

سامسونگ با عرضه ساعت‌های هوشمند خود طرفدارانش را غافلگیر کرد

  • کد خبر : 5511
  • 03 سپتامبر 2019 - 6:46

سامسونگ اعلام کرد پیش سفارش ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch Active 2 از تاریخ ۱۵ شهریور سال جاری آغاز می‌شود و در تاریخ ۵ مهر در ۲۷ ایالت آمریکا عرضه می‌شود.

غول فناوری کره جنوبی در اقدامی غافلگیر‌کننده ساعت‌های هوشمند جدید خود را بسیار زودتر از انتظار، معرفی و به مشتریان عرضه می‌کند. ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch Active 2 در تاریخ ۱۵ شهریور سال جاری در کره جنوبی به مشتریان عرضه می‌شود.

بازار داغ گجت‌های پوشیدنی به ویژه ساعت‌های هوشمند، شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان به سمت تولید این دستگاه‌ها کشانده است. در این میان غول‌های فناوری مانند اپل و سامسونگ حساب بسیار ویژه‌ای در زمینه تولید این دستگاه‌ها باز کرده‌اند و سرمایه‌گذاریگسترده‌ای را انجام داده‌اند.

ساعت‌ هوشمند Galaxy Watch Active 2

ساعت‌ هوشمند Galaxy Watch Active 2 ، جدیدترین گجت هوشمند سامسونگ

مدل‌های جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ از ویژگی‌ها و فناوری‌های خاصی برخوردار هستند و همین موضوع اشتیاق علاقه‌مندان به این نوع از گجت‌های پوشیدنی را بسیار بیشتر از گذشته کرده است. مهندسان غول فناوری کره جنوبی قصد دارند مدل جدید ساعت‌های هوشمند این شرکت را در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه و تولید کنند.

سامسونگ، قیمت ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 با ضخامت ۴۰ میلی‌متر را ۲۴۵ دلار و نمونه ۴۴ میلی‌متری را ۲۸۰ دلار اعلام کرده است. آنچه در این میان بیش از هر موضوعی موجب شگفتی و جلب توجه کاربران شده، عرضه زود هنگام این ساعت‌های هوشمند است. بررسی‌های قبلی نشان می‌داد سامسونگ نباید به زودی این گجت‌های پوشیدنی را معرفی می‌کرد.

احتمالا مدیران سامسونگ نمایشگاه IFA 2019 در برلین را فرصت بسیار مناسبی برای طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند خود دیده‌اند و از همین رو Galaxy Watch Active 2 را برای این نمایشگاه حاضر کردند. حال باید دید چگونه طرفداران ساعت‌های هوشمند سامسونگ با این گجت جدید برخورد می‌کنند و استقبال از آن چگونه خواهد بود.

ساعت‌ هوشمند Galaxy Watch Active 2
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5511

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.