• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

پیشرفت آینده عناوین رایانه‌ای با هارد دیسک SSD

  • کد خبر : 5647
  • 08 سپتامبر 2019 - 5:38

یکی از سازندگان عناوین رایانه‌ای اعلام کرد که استفاده از هارد دیسک SSD در نسل بعدی کنسول‌ها باعث پیشرفت آینده بازی‌های رایانه‌ای خواهد شد.

شرکت‌ سونی چند ماه پیش اطلاعات سخت‌افزاری کنسول نسل بعدی خود را اعلام کرد که بر اساس اطلاعات منتشر شده از سمت این شرکت مشخص شد نسل بعدی کنسول‌های این شرکت قوی‌ترین سخت افزار قابل استفاده در کنسول‌ها، در نسل آینده کنسول سونی قرار داده شده است که نسبت به نسل فعلی دارای قدرت بسیار بالاتری خواهد بود. یکی از موارد برجسته موجود در نسل بعدی کنسول‌ این شرکت وجود داشتن هارد دیسک SSD در این دستگاه‌ها است که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را در کنسول بسیار بالا می‌برد؛ همچنین شرکت مایکروسافت نیز پس از شرکت سونی اعلام کرده که در نسل بعدی کنسول ایکس باکس نیز از هارد دیسک SSD استفاده شده است.

خبر وجود SSD در کنسول‌های نسل آینده بسیاری از سازندگان بازی را خوشحال کرده است؛ چرا که آن‌ها می‌توانند عناوینی بسیار قدرتمند و سطح بالا تولید کنند. یکی از توسعه‌دهندگان بازی به تازگی در اینباره اعلام کرده است که وجود SSD گامی بسیار بزرگ در صنعت بازی‌سازی به شمار می‌رود چرا که عناوینی که قرار است در آینده تولید شوند به قدری سطح بالا خاهند بود که بدون وجود SSD هرگز امکان بارگزاری آن‌ها وجود نخواهد داشت و یا مدت زمان بسیار طولانی صرف بارگذاری آن‌ها خواهد شد.

هارد دیسک SSD

هارد دیسک SSD ، نسل بعدی کنسول‌ها را برجسته خواهد کرد

در حال حاضر بسیاری از توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای اعلام کرده‌اند که از وجود داشتن هارد دیسک SSD در نسل بعدی کنسول‌ها احساس شادمانی می‌کنند و وجود داشتن این قطعه در کنسول‌ها علاوه بر گیمرها، برای توسعه دهندگان نیز مفید خواهد بود. به تازگی Tim Ash یکی از مدیران ارشد شرکت BoxFrog Games که عنوان Lost Wing را ساخته است اعلام کرده که وجود داشتن هارد دیسک SSD در کنسول‌های نسل بعدی بیشتر از آنچه که گیمرها بدانند برای آن‌‎ها مفید خواهد بود.

بازی Lost Wing یکی از عناوینی است  که لود و بارگذاری در آن بسیار زمان بر بوده و سازنده این عنوان اعلام کرد که اگر در زمان عرضه این بازی روی کنسول‌ها هارد دیسک SSD وجود داشت، بارگذاری آن بسیار سریع‌تر و بدون اتلاف وقت انجام می‌شد. همچنین سازنده این بازی گفت: “استفاده از هارد دیسک SSD یکی از بزرگ‌ترین ایده‌های شرکت‌های سازنده کنسول است که می‌تواند دنیای بازی‌های رایانه‌ای را تغییر دهد. علاوه بر این سازنده عنوان Lost Wing اعلام کرد که این عنوان به زودی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.”

هنوز زمان معرفی کنسول PS5 توسط شرکت سونی اعلام نشده و باید تا زمان معرفی آن برای مشخص شدن سایر اطلاعات این کنسول منتظر ماند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5647

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.