• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

محصولات ۲۰۱۹ اپل

  • کد خبر : 6297
  • 14 اکتبر 2019 - 17:06

آیفون ۲۰۱۹

عرضه آیفون های جدید در سال ۲۰۱۹ مانند سال های گذشته ادامه خواهد داشت. اپل در سال ۲۰۱۹ سه آیفون با نام های آیفون Xs ، آیفون Xs Max و آیفون Xr معرفی می کند. صفحه نمایش آیفونهای ۲۰۱۹ اپل همچنان OLED/LCD خواهد بود. همه آیفونهای ۲۰۱۹ از پردازنده A13 بهره می گیرد و اپل آن را از شرکت TSMC تامین می‌کند. به روزکردن پردازنده باعث افزایش قدرت و سرعت و به طور کلی کارایی این آیفون‌ها خواهد شد. همچنین طبق پیش بینی ها برخی از آیفونهای ۲۰۱۹ دارای لنز سه گانه پشتی خواهند بود. لازم به ذکر است، با توجه به توسعه ی سیستم TrueDepth ماژول دوربین اپل کوچکتر و به این ترتیب حاشیه بالایی صفحه آیفون هم کمتر خواهد شد.

ایرپاور (AirPower )

ایرپاور (Air Powerr) شارژر چند کاره ی اپل است که می توانید با این وسیله ساعت اپل ، آیفون و همچنین ایرپادز را شارژ کنید. عرضه ی اولیه ی این محصول در سال ۲۰۱۷ بود و قرار بود مجددا در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. اما سال ۲۰۱۸ خبری از ایرپاور اپل نشد، برخی حتی گفتند که، اپل کلا از عرضه ی این محصول منصرف شده است. اماخبرهایی هم مبنی بر این وجود دارد که، اپل می‌خواهد ایرپاور را در سال ۲۰۱۹ عرضه کند.

اپل تی وی ۲۰۱۹

گفته می شود اپل تی وی در سال ۲۰۱۹ عرضه نخواهد شد، اما کمپانی اپل از عرضه ی یک دستگاه اپل تی وی کوچک که شبیه دانگل Fire Stick آمازون و گوگل کروم کست است، خبر داده است. طبیعتا کاربرد مینی اپل تی وی ۲۰۱۹ هم شبیه محصولات فعلی خواهد بود. اما در مورد قیمت این مینی اپل تی وی و زمان عرضه ی آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

سرویس استریم تلویزیونی اپل / اشتراک تلویزیون اپل

در محصولات ۲۰۱۹ اپل باید منتظر سرویسهای استریم ویدیو باشیم. شرکت اپل بعد از سال ۲۰۱۷ روی تولید محتواهای تلویزیونی سرمایه ‌گذاری عظیمی کرده و احتمالا امسال سرویس استریم تلویزیونی اش را عرضه می‌کند. جالب است بدانید، سرویس تلویزیون اپل که احتمالا چیزی شبیه نتفلیکس خواهد بود در بیش از ۱۰۰ کشورجهان فعال خواهد بود.

ایرپادز ( Airpods)

انتظار داریم ایرپادز نیز در میان محصولات ۲۰۱۹ اپل باشد، خبرها حاکی از این است که، این ایرپادزهای جدید به صوت حساس هستند، گفته می شود در ایرپادز ۲۰۱۹ با گفتن Hey Siri دستیار صوتی اپل بدون نیاز به ضربه فعال می‌شود. نسل دوم ایرپاد با این ویژگی کوچک ارتقا یافته در حالی امسال عرضه می شود که گفته می شود اپل در نسل سوم ایرپاد روی تغییر دیزاین و ارائه امکانات جدیدتر متمرکز شده است. همچنین احتمال می رود ایرپادزهای نسل سوم ضد آب باشند قابلیتی که ایرپادزهای فعلی از آن بی بهره‌اند. از دیگر مزیت های ایرپادزهای جدید؛ سیگنال بلوتوث بهتر و دارابودن ویژگی ضد نویز است. مینگ چی کو معتقد است: ویژگی‌های پیشرفته زیادی را تا سال ۲۰۲۰ در ایرپادز نخواهیم دید. در مقابل بلومبرگ می‌گوید: برخی از امکانات پیشرفته را در ایرپادز ۲۰۱۹ خواهیم دید.

هوم پاد ۲۰۱۹

اگر در فکر خرید هوم پاد هستید بهتر است کمی دست نگه دارید. گفته می شود، اپل در سال ۲۰۱۹ هوم پاد را با قیمت ارزان‌تر عرضه می‌کند. درباره ی هوم پاد نسل دوم گزارش کمی در رسانه ها مشاهده می شود. فقط بلومبرگ اعلام کرده که در اوایل سال ۲۰۱۹ هوم‌پاد ۲۰۱۹ عرضه می شود.

هدفون اپل

ظاهرا هدفون نیز جزئی از محصولات ۲۰۱۹ اپل است. راحتی و سادگی ویژگی است که از اپل برای تولید هر محصولی از جمله هدفون انتظار داریم .

آی مک ۲۰۱۹ / آی مک پرو ۲۰۱۹

آی مک ها از جمله محصولات اپل بودند که در سال ۲۰۱۸ به روز نشدند. در سال ۲۰۱۹ باید منتظر باشیم که ، آی مک ۲۰۱۹ و آی مک پرو ۲۰۱۹ را با مشخصات جدیدتر ببینیم. انتظار داریم آی مک های جدید اپل با پردازنده سریع تر و بهبودهایی در کیفیت صفحه نمایش عرضه شوند.

مک پرو

کامپیوترهای مک پروی اپل از سال ۲۰۱۳ تاکنون ارتقا نیافته اند. این کامپیوترها کامپیوترهای رومیزی اپل هستند که کمپانی اپل آن ها را برای مصارف حرفه ای تولید کرده است. در سال ۲۰۱۷ اپل تولید مک پروی جدیدی را آغاز کرد اما گفته می شود که، تولید کامل این کامپیوتر و عرضه ی آن در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

مک بوک پرو ۲۰۱۹ / مانیتور ۶k اپل

طبق اظهارات مینگ چی کو ( Ming-Chi Kuo ) اپل امسال در میان محصولات اپل ۲۰۱۹ یک مک بوک پرو و یک مانیتور ۶K هم عرضه می‌کند.کامپیوتر مک بوک پرو ۲۰۱۹ اپل ۱۶ یا ۱۶.۵ اینچی خواهد بود. اپل در سال ۲۰۱۲ عرضه مک بوک پرو ۱۷ اینچی را کنار گذاشت. به گفته ی مینگ چی کو احتمال دارد اپل از سری مک بوک پرو ۲۰۱۹ یک کامپیوتر ۱۳ اینچی هم عرضه ‌کند که رم آن ۳۲ گیگابایت است. مینگ چی کو همچنین از تولید مانیتورهای اپل می گوید و معتقد است: اپل بعد از سالها دوباره در اندیشه حضور در بازار مانیتور هم هست و حالا می‌خواهد مانیتور ۳۱.۶ اینچی عرضه کند. مانیتور ۶K اپل از نوع Mini LED است. امکان مشاهده ی مک بوک ایسر هم در بین محصولات ۲۰۱۹ اپل وجود دارد، اما خبری در این زمینه منتشر نشده است.

آی پد ۲۰۱۹

از آن جا که آی پد پرو در بین محصولات ۲۰۱۸ اپل بود، به همین دلیل ممکن است در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه ی آیپد جدید نباشیم. اما برخی پیش بینی ها حاکی است که اپل آی پد ۲۰۱۹ را با iOS 13 همگام خواهد کرد و البته این شامل آی پد معمولی می شود. گفته می شود اپل روی نسخه ۷٫۹ اینچی آی پد مینی هم در حال کار است. با توجه به این که آی پد مینی سالهاست به روز نشده برخی تصاویری که از قاب آی پد مینی ۲۰۱۹ لو رفته نشان میدهد که آی پد ۲۰۱۹ شامل برخی قابلیتهای آی پد پرو مثل داشتن چهاراسپیکر ، اتصال هوشمند برای اتصال به کیبورد و پشتیبانی از قلم اپل است. در برخی خبرها هم گفته شده اپل قصد دارد آیپد را در ۶ نسخه ی مختلف به بازار عرضه کند. بنابراین احتمالا در بین محصولات ۲۰۱۹ اپل شاهد آی پدهای ارزان تر خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=6297

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.