• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

مرگ دو کودک در غرب تهران بر اثر ریزش چاه

  • کد خبر : 7289
  • 27 اکتبر 2019 - 1:48

  ریزش چاه در شمال غرب تهران ، محله کن واقع در سه راه شهیدان،طی این حادثه یک چاه فرونشست داشته که به همین دلیل ظهر امروز مأموران سازمان آتش نشانی از ۳ ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه  اعزام شدند.

 به گزارش خبرگزاری فارس،سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درخصوص حادثه ریزش چاه در شمال غرب تهران عنوان کرد: در ساعت ۱۳:۱۷ امروز ریزش چاه در غرب تهران متاسفانه باعث مرگ دو کودک خردسال شد.

ملکی ادامه داد: به محض حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد که در داخل یک مغازه ۱۵ تا ۱۶ متری که در طبقه همکف یک ساختمان قدیمی سه طبقه واقع شده بود، چاهی فروکش کرده و گودالی به عمق ۱۲ متر ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حکایت از آن داشت که در مرحله اول دو پسر بچه در چاه افتاده بودند و یک مرد جوان هم پیش از رسیدن آتش نشانان در داخل چاه سقوط کرده بود که این فرد با کمک اهالی نجات یافته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره ریزش چاه در شمال غرب تهران اظهار داشت : هر دو پسر بچه‌ به پایین ترین بخش چاه سقوط کرده بودند و تعدادی از وسایل مغازه هم روی آنها ریخته بود.

ملکی گفت: پس از ایمن سازی‌های متداول عملیات نجات اغاز شد و یکی از آتش نشانان به داخل چاه رفته و پس از جستجو هر دو کودک ۵ تا ۶ ساله را کشف کرده اما متاسفانه پس از انتقال به بیرون مشخص شد هر دو کودک در این حادثه فوت کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: از هموطنان می‌خواهیم نسبت به تغییر سطح دهانه چاه در ساختمان‌ها حساس باشند که پیش از ریزش چاه از آن با خبر شوند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

حادثه ریزش چاه در شمال غرب تهران  ضرورت توجه به وضعیت چاه‌های خانگی را نشان می‌دهد.

ریزش چاه در شمال غربی تهران
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=7289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.