• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

صحبت های گابریل کالدرون پیش از تمرین امروز پرسپولیس

  • کد خبر : 7380
  • 28 اکتبر 2019 - 14:49

 گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تهران  قبل از آغاز تمرین امروز (دوشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد:

بعد از بازی دوستانه روز شنبه، دیروز را استراحت کردیم. در این مسابقه نفراتی که برابر شاهین بازی نکرده بودند به میدان رفتند و دیگر نفرات هم یک استراحت خوب داشتند. تیم اوضاع خیلی خوبی دارد و بعد از پنج سال یک برد ۵ بر صفر داشتیم.

وی افزود:‌ ما هیچ هفته‌ای بازی راحت پیش رو نداریم و هر مسابقه برای‌مان حکم فینال را دارد. به همین خاطر سعی می‌کنیم همین روند را ادامه داده و بازی‌های پیش روی خود را ببریم. ما از اینکه علیپور موفق به گلزنی شد، خوشحالیم. او خیلی تلاش کرد که گل بزند و قبلاً هم گفته‌ام برای اینکه مهاجمان گل بزنند، کل تیم باید تلاش کند. به خاطر همین روز بازی با شاهین یک روز خوب برای پرسپولیس بود و ما در کنار این تیم گل‌های زیادی به ثمر رساندیم. موقعیت‌های فراوانی هم ایجاد کردیم و این همانی است که من می‌خواهم برای اینکه پیروز شویم باید خوب بازی و موقعیت ایجاد کنیم. این فلسفه فوتبال من و پرسپولیس است.

 گابریل  کالدرون سرمربی پرسپولیس  درباره پیدا کردن زمین تمرین پرسیولیس یادآور شد: ما قطعاً یک زمین تمرین دیگر لازم داریم به همین خاطر دیروز از ورزشگاه درفشی‌فر بازدید کردیم. اگر چه آنجا امکانات خیلی خوبی دارد، اما زمین چمن آن قدیمی است و کیفیت خود را از دست داده است. در صورتی که بخواهیم در آنجا تمرین کنیم مصدومیت در کمین بازیکنان خواهد بود. به‌هرحال باید بگردیم و زمین تمرین دیگری پیدا کنیم.

کالدرون درباره پیام‌هایی که بازیکنی چون مهدی ترابی و علی علیپور روی پیراهن خود می‌نویسند، تصریح کرد: من فارسی را متوجه نمی‌شوم و به این خاطر در این زمینه همه چیز را به باشگاه می‌سپارم. اگر پیام خوبی نوشته باشند قطعاً باشگاه حمایت می‌کند و اگر پیام خوبی هم نباشد باشگاه واکنش نشان خواهد داد.

وی درباره دیدار اینده تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز بیان کرد: همان‌طور که گفتم هر بازی برای ما یک فینال است و می‌خواهیم تمام بازی‌های پیش روی‌مان را ببریم. من فلسفه جدیدی را وارد پرسپولیس کرده‌ام و زمان نیاز است تا این فلسفه در تیم جا بیفتد. در بازی آخر نشان دادیم که توانایی‌های زیادی داریم و باید این راه را ادامه دهیم. ما دیگر حق امتیاز از دست دادن نداریم. درست است که بازی‌های قبل را برده‌ایم، اما اصلاً نباید ریلکس باشیم. بلکه باید بدانیم که مسیر سختی را پیش رو داریم و در هر بازی باید برنده شویم.

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس ، خرید مهاجم جدید بزودی

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا در قرارداد جونیور آمده است اگر تا نیم‌فصل پنج گل نزند قراردادش خود به خود فسخ خواهد شد، تصریح کرد: حقیقتاً من از قرارداد جونیور اطلاعی ندارم و نگاهی هم به آن نکرده‌ام. این وظیفه شماست که بررسی کنید و ببینید باشگاه می‌خواهد با جونیور ادامه دهد یا نه. همان‌طور که گفتم در تیم من هر مهاجمی که خوب بازی کند به میدان می‌رود. قطعاً ما در دسامبر مهاجم جدید خواهیم گرفت، مهاجمی که بتواند در بازی‌های آسیایی خواسته‌های‌مان را برآورده کند. همه‌ی ما در باشگاه به این نتیجه رسیده‌ایم که یک مهاجم خوب با توانایی‌های بالا در نیم‌فصل جذب کنیم. قطعاً با پولی که ما جونیور را جذب کردیم نمی‌توانیم مهاجم باتجربه و خیلی خوب را به تیم‌مان بیاوریم. با این رقم‌ها فقط می‌شود بازیکن جوان آورد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «آیا انصاری‌فرد به شما قول داده است که برای نیم‌فصل مهاجمی با توانایی‌های مطلوب و البته با قیمت بالا جذب کند؟»، گفت: آنچه در باشگاه ما در اولویت قرار دارد پرداخت طلب فصل پیش بازیکنان و قرارداد این فصل‌شان است. ضمن اینکه خود من و دستیارانم چهار ماه است که دریافتی کافی از باشگاه نداشته‌ایم. حتی خود من از جیبم برای باشگاه هزینه کرده‌ام که هنوز برنگشته است. این پرداختی‌ها تا دسامبر در اولویت باشگاه خواهد بود و بعد از آن مشخص می‌شود که چقدر برای جذب مهاجم هزینه خواهیم کرد.

گابریل کالدرون سرمربی  پرسپولیس  درباره جذب مهاجم جدید در نیم‌فصل و اینکه آیا با آمدن نفر جدید جونیور براندائو از لیست خارج خواهد شد یا نه، گفت: در مورد خارج شدن نام جونیور از لیست از باشگاه سؤال کنید، اما این را بدانید بازیکنی که من از او راضی نباشم در تیمم بازی نخواهد کرد.

کالدرون و جونیور در با شگاه پرسپولیس
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=7380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.