• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

مدل مفهومی گوشی تاشدنی جدید سامسونگ

  • کد خبر : 7455
  • 30 اکتبر 2019 - 15:37

کمپانی سامسونگ ، شب گذشته ۷ آبان ماه ، مدل مفهومی گوشی جدید خود را به نمایش گذاشت. این گوشی تفاوت های زیادی با گلکسی فولد دارد. در حالی که سال گذشته در کنفرانس برگزاری توسعه دهندگان سامسونگ، از گوشی گلکسی فولد پرده برداری شد و مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت. اما شب گذشته یعنی درست یک سال بعد یکباره سامسونگ در نمایشی غیر منتظره ، مدل مفهومی گوشی تاشدنی جدید این شرکت را در معرض دید قرار داد. در حقیقت می توان این گوشی را مدل جدید گلکسی فولد دانست.

نام گوشی تاشدنی جدید سامسونگ و اظهارات هایسون جیانگ

جالب است بدانید شرکت سامسونگ تا کنون نامی برای گوشی تاشدنی جدید خود اعلام نکرده است. گوشی سامسونگ بر خلاف گلکسی فولد، به صورت عمودی تا شده و طراحی آن تا حد زیادی یاد آور گوشی تاشو ( flip  ) است. اظهارات هایسون جیانگ، رهبر تیم تحقیق و توسعه‌ی سامسونگ، در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت : «این فرم فاکتور کاملا جدیدی است که ما اکنون در حال کاوش آن هستیم، نه‌تنها به‌راحتی در جیب شما جای خواهد گرفت، بلکه نحوه‌ی استفاده‌ی شما را از گوشی متحول می‌کند.» او می‌گوید سامسونگ به‌طور ویژه سعی کرده است تا ضمن استفاده از فناوری‌های پیشین، دستگاهی جمع‌و‌جورتر تولید کند.

تلاش سامسونگ برای  تولید گوشی تاشدنی منحصر به فرد

گوشی تاشدنی جدید سامسونگ را هم می‌توان  به‌عنوان یک گوشی تاشدنی (Foldable) و هم گوشی تاشو (Flip) یاد کرد، موبایل جدید سامسونگ، بیانگر آینده‌ی گوشی‌هایی نظیر گلکسی فولد است. از زمان عرضه ی گلکسی فولد با مشکلات مهمی در زمینه‌ی نمایشگر  رو به رو بود است، با این حال نمایش دیشب سامسونگ نشان داد که، مشکلات یاد شده باعث نشده‌اند سامسونگ دست از تلاش در حوزه‌ی گوشی‌های تاشدنی بردارد. به نظر می رسد کره ای ها قصد دارند از اشتباهات قبلی درس گرفته و یک گوشی تاشدنی ایده ال به بازار عرضه کنند..

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=7455

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.