• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

اظهارات جنجالی گابریل کالدرون در کنفرانس خبری

  • کد خبر : 7494
  • 30 اکتبر 2019 - 21:27

اظهارات جنجالی کالدرون سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری امروز:

به گزارش خبرگزاری فارس، اظهارات جنجالی کالدرون سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز در خصوص شکایت باشگاه استقلال از وی به دلیل مصاحبه اخیرش جنجال های  زیادی را در میان رسانه ها به همراه داشت.

کالدرون در این باره افزود: من درباره استقلال صحبت نکردم. چیزی که من گفتم، این بود که باخت و برد باید در شرایط ورزشی رقم بخورد. جریمه‌های زیادی برای تیم ما در نظر گرفته شده که ناعادلانه بوده است.

وی ادامه داد : من گفتم چه ببریم چه ببازیم می‌خواهم این نتیجه داخل زمین رخ بدهد، اینکه که شما اسمش را بردید (استقلال) به آنها مربوط نمی‌شود. یک موضوع دیگر هم هست، اینکه آنچه من در بازی انها در مقابل پارس جنوبی دیدم باعث شد که بگویم نگران فوتبال ایران هستم. من تمام توانم را می‌گذارم که تیمم موفق شود. تمام تلاشم این است که تیمم بهتر شود و به فوتبال ایران کمک کنم. در فوتبال چنین اشتباهاتی وجود دارد. اشتباهات مربیان، بازیکنان و داوران. ۴۵ سال در بالاترین سطح فوتبال بوده‌ام و همیشه اینطور بوده است، اما اتفاقی که در بازی پارس جنوبی جم رخ داد به نظرم اشتباه نبود. بازیکن دو متر عقب‌تر از آفساید ضربه می‌زند، او در آفساید نبوده است و  همه دیدیم که نخواستند گلشان را اعلام کنند.

سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری: فلسفه جدیدی داریم 

کالدرون در پاسخ به این سؤال که نگران محرومیت بابت اظهاراتش نیست، افزود: دو صحنه کاملاً واضح گرفته نشده است و من در ۴۵ سالی که در فوتبال هستم تا به حال چنین صحنه‌ای ندیده‌ام. من از اعتبار فوتبال ایران دفاع می‌کنم و نگران این موضوع نیستم، چرا که از بازی جوانمردانه‌ای دفاع می‌کنم و نگران محرومیت نیستم.

سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری تاکید کرد: در صحنه پنالتی هم داور در یک متری صحنه بود که نخواست آن پنالتی را اعلام کند. ایران داوران خوبی در سطح جهان دارد و به خاطر داوری ایران هم که شده، بهتر است که با چنین تصمیم‌هایی مخالفت شود. این تصمیم‌ها به فیفا می‌رسند و در کشورهای دیگر دیده می‌شوند. در واقع من به تیم دیگری کاری ندارم و نگران فوتبال ایران هستم. امیدوارم شما هم تلاش کنید تا این اتفاق بیفتد و با این اتفاقات مخالفت کنید.

گابریل کالدرون تشست خبری
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=7494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.