• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
13

بازار آزاد سکه و طلا

  • کد خبر : 7842
  • 04 نوامبر 2019 - 16:56

 بازار آزاد سکه و ارز

امروز در بازار ازاد سکه و ارز سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌ سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۸ هزار تومان، ربع‌ سکه یک‌میلیون و ۲۷۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۰۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۱۱٫۱ دلار معامله می‌شود.

بر اساس گزارشها ، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۱ درصد کاهش به ۱۵۱۱ دلار و ۴۲ سنت رسید، در حالی که قیمت طلا در بازار آمریکا با ۰٫۲ درصد افزایش به ۱۵۱۳ دلار و ۹۰ سنت رسید.

مارگارت یانگ یان، تحلیلگر بازار طلا در مؤسسه سی‌ام‌سی مارکتس در امریکا در این باره نوشته: «در کوتاه‌مدت احساس حاکم بر بازار برای سرمایه گذاری در دارایی‌های پرریسک بسیار خوب است و کسی سراغ بازار طلا نمی‌رود». وی افزود، اما تضعیف ارزش دلار موجب محدود شدن افت ارزش طلا می‌شود.

بازار آزاد سکه و ارز

 قیمت  ها در  بازار آزاد سکه و ارز

ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی روز جمعه در حوالی پایین‌ترین رقم ۳ ماه گذشته در نوسان بود.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۱۴۰ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۸۱۶ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=7842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.