• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
20

معرفی چند بازی پازلی محبوب

  • کد خبر : 7905
  • 05 نوامبر 2019 - 15:13

بهترین بازی های  پازلی برای اندروید و IOS

انجام بازی پازلی گزینه ایده‌آلی برای گذران وقت، استراحت و سرگرمی محسوب می‌شود. در این مقاله «بهترین بازی های پازلی» را برای اندروید و iOS مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما باشید.

 بازی ۱۰۱۰

اولین عنوان در لیست بهترین بازی های پازلی برای اندروید و آیفون بازی ۱۰۱۰! است که از جمله عناوین چالش‌برانگیز برای مغز محسوب می‌شود و شامل مجموعه‌ای از بازی‌های متفاوت است. در بازی ۱۰۱۰! کارهای مختلفی همانند ترکیب بلوک‌های پازلی و یا ساخت‌ و نابودکردن ساختارهای مختلف از طریق ایجاد خطوط انجام خواهید داد و از این راه قوه منطق خود و دوستانتان را به چالش خواهید کشید.

بهترین بازی های پازلی

بازی پازلی Prune

دومین بازی که در لیست بهترین بازی های پازلی اندروید و آیفون قصد معرفی آن را برای شما داریم بازی Prune است که نمونه بارز تبدیل ایده‌ای خوب و زیبا به یک بازی ویدیویی محسوب می‌شود. بازی Prue یک نامه عاشقانه به درختان محسوب می‌شود و درون مایه‌آن زیبایی و لذت موجود در کاشتن درخت است. در این بازی با کشیدن یک انگشت می‌توانید به رشد و شکل‌دادن به درخت خود بپردازید و در عین‌حال مراقب خطرات موجود دنیای پیرامون باشید. با این‌کار به دنیای فراموش‌شده بازی زندگی دوباره بخشیده و روایت پنهانی را آشکار خواهید کرد که باید به آن پی ببرید. بازی Prune شامل ۴۸ مرحله با دقت طراحی شده است.

بازی پازلی پریون

بازی پازلی Monument Valley 1 & 2

سومین عنوانی که در لیست بازی های پازلی موبایل قصد معرفی آن را به شما داریم نسخه ۱ و ۲ سری بازی محبوب Monument Valley است که هر دو جزو بهترین بازی های پازلی برای اندروید محسوب می‌شوند. طراحی بازی‌های Monument Valley شباهت زیادی به مکانیزم‌های موجود در آثار موریس اشر (MC Escher) دارد و برای پیشروی در این بازی‌ها باید مراحل طراحی شده را با موفقیت بپیمایید. به طور کلی هر دو نسخه بازی‌های Monument Valley بیشتر از چالش‌برانگیز بودن، تجربیات آرامش‌بخشی محسوب می‌شوند. همچنین از نظر بصری نیز این بازی‌ها بسیار زیبا طراحی شده‌اند و سبک‌ هنری استفاده شده در آن‌ها قابل تحسین است.

بازی پازلی اندروید
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=7905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.