• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

برترین ها و ضعیف ترین های هفته دهم

  • کد خبر : 8060
  • 09 نوامبر 2019 - 9:49

برترین و ضعیف ترین هفته دهم اعلام شدند:

هفته دهم لیگ برتر با برگزاری ۸ بازی در شهرهای مختلف کشورمان و طی چهار روز برگزار شد. در این هفته با توجه به نتایج بدست آمده تیم سپاهان صدرنشینی خود را در جدول رده‌‌بندی لیگ برتر حفظ کرد اما تیم شهر خودرو با یک بازی کمتر و با دو اختلاف امتیاز به رده دوم لیگ صعود کرد. از نکات جالب توجه هفته دهم لیگ برتر عدم شکست‌ناپذیری سپاهان و نفت مسجدسلیمان است که تنها تیم‌هایی هستند که تا اینجای لیگ در مسابقات شکست نخورده‌اند.

بازیکن هفته: مهدی ترابی

 ترابی موفق شده امسال در سه بازی برای پرسپولیس  گلزنی کند. ترابی این هفته هم در اهواز و از روی نقطه پنالتی گل سه امتیازی سرخ‌پوشان را مقابل فولاد در اهواز به ثمر رساند تا پس از از دست رفتن پنالتی علی علیپور در بازی با ماشین‌سازی اینبار این بازیکن بدون کمترین ریسک دروازه فولاد را باز کرد.

مهدی ترابی بازیکن هفته

برترین و ضعیف ترین هفته دهم ،  نبرد اول و دوم  لیگ

بازی هفته: سپاهان- تراکتور

این دیدار که مهم ترین دیدار هفته هم بود، نبرد تیم های اول و دوم  بود و شاید تکلیف قهرمان تیم فصل را مشخص می کرد. دو تیم با انگیزه بالایی پا به این نبرد گذاشتند اما در اخر شاگردان قلعه نوعی بودند که با تسلط بیشتر بر بازی تواستند پیروز این نبرد باشند.

سپاهان اصفهان تراکتورسازی تبریز

تیم هفته: استقلال 

 در چارچوب هفته دهم لیگ تیم فوتبال استقلال موفق شد  پرگل  ترین نتیجه هفته را رقم بزند. شاگردان استراماچونی  موفق شدند تیم صنعت نفت آبادان را در تهران با ۵ گل شکست دهند و صعود خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر بدست آوردند. استقلال با این برد ۱۸ امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کرد.

تیم هفته استقلال تهران

ناکام هفته: دراگان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ که تیمش نتایج خوبی را تا به اینجا کسب کرده با باخت پرگلی که این هفته مقابل استقلال داشتند   که کمتر کسی فکرش را می کرد، تعجب همگان را برانگیخته انها امیدوارند در دو هفته تعطیلی لیگ این عقب افتادگی را جبران و دوباره به شرایط قبل خود بازگردند.

مربی هفته: استراماچونی 

سرمربی ایتالیایی استقلال که نتایج ضعیفی را ابتدای فصل با استقلال گرفته بود، با بازی های خوب تیمش موفق شده در دوبازی پر گل ترین دیدارهای هفته را رقم بزند. حالا استقلال با استراماچونی منتظر روزهای بهتری است و سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان هواداران تیم را امیدوار کرده تا یکبار دیگر جشن قهرمانی در هفته پایانی توسط استقلالی‌ها گرفته شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8060

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.