• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

رئیس جمهور در یزد: روزهای سختی بر مردم ما گذشت

  • کد خبر : 8172
  • 10 نوامبر 2019 - 11:47

سخنرانی رئیس جمهور در یزد درمیان مردم این استان

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور که صبح امروز به همراه تعدادی از وزرا و معاونین خود به استان یزد سفر کرده بود، اظهار داشت: هرموقع به این شهر و دیار آمدم همواره توشه خوبی از محبت و لطف مردم برگرفتم.

وی با اشاره به روزهای انقلاب اسلامی ایران گفت: در تمامی مراحل بعد از انقلاب هم مردم عزیز یزد در صف مقدم بودند.

سخنرانی رئیس جمهور در یزد

سخنرانی رئیس جمهور در یزد ، در طول سال ۹۷ و ۹۸ فشار اقتصادی بر کشور ما زیاد بود.

روحانی باعلام حضور پرنگ مردم یزد در جبهه های جنگ ، تاکید کرد: امروز، روزی است که در هفته رسول خدا و پیامبر اسلام و امام صادق علیه‌السلام قرار گرفته‌ایم. این هفته، هفته اتحاد و وحدت و یگانگی و هفته قرب بیشتر به راه و مسیر پیامبر عظیم الشأن اسلام است.

رئیس جمهور ضمن ابراز همدردی با مردم آذربایجان شرقی بخاطر زلزله و با اشاره به اعتراضاتی که در جمعیت حاضر به وی شد، اظهار داشت: صدای شما مردم صدای این چند نفر جوان نیست. اختلاف و فاصله خواست آمریکاست. نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده ای معدود بلند شود گرچه آن عده بسیار کم و محدود در کشورند اما در عین حال آن گروه کم و کوچک را هم به اسلام، وحدت و پیامبر دعوت می کنیم.

سخنرانی رئیس جمهور در یزد : اولین مسئله ای که در اینجا می‌خواهم بر آن تاکید کنم آن که ما در طول یک سال گذشته در برابر فشار بیگانگان ایستادگی کردیم روزهای سختی بر مردم ما گذشت، در طول سال ۹۷ و ۹۸ فشار اقتصادی بر کشور ما فراوان بود.

رئیس جمهور افزود: مردم روزهای مشکلی را از لحاظ اقتصادی داشتند، اما در عین حال ایستادگی، وحدت و تلاش پیگیر مردم بود که ما را به نقطه‌ای رسانده که به اعتقاد من آمریکا مایوس شده است، آمریکا امروز به خوبی می داند که ملت بزرگ ما ایستادگی و مقاومت کردند.

رئیس جمهور همچنین از کشف یک میدان نفتی در خوزستان گفت:مساحت آن ۲۴۰۰ کیلومتر مربع ( از بستان تا امیدیه ) است و ۸۰ متر عمق دارد و  نفت درجای آن ۵۳ میلیارد بشکه است

توضیح درباره پرونده ۹۴۷ میلیون دلاری

رئیس جمهور خطاب به قوه قضائیه گفت : من در اینجا اعلام می‌کنم و از  قوه قضاییه می خواهم حالا که با فسادهای میلیونی و میلیاردی برخورد می‌کند مبارزه با فساد چند ده میلیارد دلاری هم برای مردم توضیح بدهد.

سخنرانی رئیس جمهور در یزد ، روحانی این  با این سوال که مبارزه با فساد دانه‌درشت‌ها کجاست؟ افزود: چرا به این پول‌ها رسیدگی نمی‌کنید؟ چند نفر را به دادگاه بردند و تبلیغ و سر و صدا کردند. مردم باید بدانند؛ قضات شریف ما نترسند، دادستان‌های شریف ما نترسند به این جناح آن جناح نگاه نکنند. این پولهایی که امروز اعلام کردم باید برای مردم توضیح دهند. من در سفر به استان‌های مختلف این رقم‌ها را اعلام می کنم.

رئیس جمهور گفت: می‌گویند ۱۸ میلیارد دلار سال گذشته گم شده است. یک آدم‌هایی که اخلاق و ایمان نمی شناسند و نه منافع ملی را بلدند؛ بانک مرکزی ما این آمار را منتشر کرده و برای اطلاع عموم از بانک مرکزی می‌خواهم این را اعلام کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.