• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

روحانی در رفسنجان: با ادامه برجام، سال آینده تحریم تسلیحاتی ایران برداشته می‌شود

  • کد خبر : 8274
  • 11 نوامبر 2019 - 11:52

حضور روحانی در رفسنجان در بین مردم این شهر

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در ورزشگاه تختی شهر رفسنجان گفت: میهمان مردم عزیز استان کرمان و شهرستان انقلابی رفسنجان برای دولت دوازدهم یک افتخار است و من بسیار خوشحالم که در این ایام میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام و امام صادق علیه السلام توانستم شما مردم عزیز و قهرمان رفسنجان را زیارت کنم.

رئیس جمهور تصریح کرد: در این اختلاف نظر آنهایی که در یک سمت تندرو هستند و آن‌هایی که در سمت دیگر تندرو هستند؛ معمولاً این تندروی‌ها ما را با یک مشکلاتی مواجه می‌کنند. ممکن است حُسن نیت هر دو گروه داشته باشند و از دید خودشان درست فکر کنند اما آن راه میانه ای که قرآن به ما دستور می‌دهد «وَکَذٰلِکَ جَعَلناکُم أُمَّهً وَسَطًا» نیست.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما چند کار می‌توانستیم انجام دهیم و شیوه‌های مختلف داشتیم؛ عده‌ای به ما گفتند شما هم بلافاصله از این توافق خارج شوید، یک عده دیگر به ما گفتند در هر شرایطی باید در این توافق بمانید؛ اما یک عده‌ای می‌گفتند ما یک راه بینابین باید انتخاب کنیم.

حضور روحانی در رفسنجان

حضور روحانی در رفسنجان ، از صحبت درباره مشکلات مردم تا سانتریفیوژ

روحانی عنوان کرد: این مسیر، مسیر درستی است. امروز توان هسته‌ای ما از هر زمان دیگر شرایط ما بهتر است برای اینکه ما در این مدت تلاش کردیم، توسعه پیدا کردیم و تحقیق کردیم. رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که ما چند سال پیش پنج نوع سانتریفیوژ داشتیم امروز ۱۵ سانتریفیوژ داریم.

حضور روحانی در رفسنجان : برای این استان در این سفر غیر از تصمیم مهم آب به عنوان یک هدیه به مردم رفسنجان تصمیم گرفتیم، پارک عظیم علم و فناوری را که سال آینده شروع به کار خواهد کرد افتتاح کنیم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: رفسنجان پیشتاز انقلاب بود، رفسنجان که در آن روزهایی که در برخی جاهای کشور ندایی از انقلاب و امام نبود اینجا فریاد امام و انقلاب در مساجد و محافل این شهر و علمای بزرگ آن بود و حتی مقام معظم رهبری در آن زمان از مشهد به رفسنجان سفر کردند و سخنرانی کردند.

روحانی خطاب به دشمنان کشور اضافه کرد: ما با همه توان در برابر دشمنانمان می‌ایستیم. ما کار خلاف نکردیم و طبق قانون عمل کردیم، ما حاضر نیستیم در برابر دستورات شما سر فرود آوریم؛ به ما اعتراض می‌کنید که چرا فردو را راه اندازی کردیم؟ و به ما اعتراض می‌کنید که چرا غنی‌سازی هسته‌ای را بالا بردیم؟ به ما اعتراض می‌کنند که چرا آب سنگین اراک را تحرک بخشیدید؟ شما هم بیایید به تعهدات خود عمل کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.