• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

ایران و عراق ، این بار جنگ در زمین فوتبال

  • کد خبر : 8429
  • 14 نوامبر 2019 - 9:15

دیدار ایران و عراق در اردن ساعت ۱۷٫۳۰

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران امروز ساعت ۱۷٫۳۰ باید به مصاف عراق برود. این مسابقه  در حالی برگزار می شود که به دلیل نا ارامی های چند وقته گذشته عراق  میزبانی این دیدار به اردن تغییر پیدا کرده است. ایران در دیدار قبلی از بحرین با یک گل شکست خورده است و عراق با چهار گل کامبوج را شکست داده. شاگردان مارک ویلموتس بعد از باخت به بحرین به خوبی آگاه هستند که حق اشتباه برابر عراق را نخواهند داشت. باخت ایران برابر بحرین باعث شد تا این تیم در رده سوم جدول گروه قرار بگیرد و بیش از پیش به ویلموتس نشان داد که برای صعود از این گروه نیاز به ساخت دوباره تیم ملی ایران است.

در ۳ دیدار اخیر دو تیم در انتخابی جام جهانی ایران به دو برد رسیده است و عراق نیز یک بار برنده از زمین خارج شده است با این حال این عراقی‌ها بودند که در تقابل‌های اخیر از جمله جام ملت‌های ۲۰۱۵ بهتر عمل کردند. در این گروه همچنین بحرین برابر هنگ‌کنگ قرار گیرد و با برگزاری این دو دیدار پرونده دور رفت رقابت‌ها بسته خواهد شد.

جدول گروه C را در زیر مشاهده می فرمایید:

گروهC مقدماتی جام جهانی

دیدار ایران و عراق در اردن ، هشدار های فیفا

در همین زمینه فیفا نسبت به هرگونه عمل سیاسی به هواداران و بازیکنان هشدار دارد. همچنین  وارد کردن هر گونه پرچم و یا دست نوشته به استثنای پرچم عراق ممنوع است.  ضمن اینکه ناظر بازی در انتظار موافقت فیفا با یک دقیقه سکوت و خواندن فاتحه برای قربانیان تظاهرات اخیر عراق است. فیفا در همین حال با بستن بازوبند مشکلی برای تیم ملی عراق مخالفت کرد و ۳۳۵۰ نیروی امنیتی قرار است که امنیت دیدار ایران و عراق در اردن را تامین کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.