• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
15

بارش برف پاییزی در تهران همه را غافلگیر کرد!

  • کد خبر : 8586
  • 16 نوامبر 2019 - 13:42

بارش برف در تهران و لغزندگی معابر باعث بسته شدن بسیاری ازخیابان ها در تهران و در نتیجه عصبانیت و کلافگی مردم  در شهر شده است.

ولنجک، دربند، بلوار دانشجو و … از جمله نقاطی هستند که به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی معابر امکان حرکت خودروها وجود ندارد.  سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  در این باره گفت: تردد خودروها در برخی معابر شمالی تهران امکانپذیر نیست. سردار مهماندار عمده علت عدم تردد خودروها را نشستن برف بر روی معابر، عدم برف‌روبی و پاشیدن شن و نمک اعلام کرد.

حمید موسوی شهردار منطقه یک در این خصوص گفت: مخازن سطح معابر منطقه یک پر بود و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی تیم‌های خدمات شهری این منطقه در حالت آماده باش بودند اما بارش‌ها از ساعت بدی شروع شد چرا که در ساعت ابتدایی روز یعنی حوالی ساعت ۷:۲۰ دقیقه امروز تا ۸:۴۰ دقیقه بارش برف بسیار سنگین بود به گونه ای که کل معابر سطح منطقه سفید پوش شد  و باعث ایجاد ترافیک سنگین در معابر شد.

برف پاییزی در تهران

بارش برف در تهران ، بسته شدن بسیاری از خیابان ها

موسوی تصریح کرد: ما به دلیل عدم سرویس دهی ماشین آلات برای برف روبی و شن پاشی مجبور شدیم که متوصل به عوامل انسانی شده و در حال حاضر نیز نیروی انسانی در حال پاک سازی معابر است.  وی با اشاره به اینکه در حال حاضر معابر نیاوران، سه راه یاسر و غیره ترافیک سنگین نسبت به سایر معابر دارد گفت: تمام تلاشمان این است که در درجه اول نسبت به پاک سازی معابر اصلی اقدام کرده و بعد از آن به سراغ معابر درجه دو و کوچه‌ها خواهیم رفت.

اصغر عطایی گفت: به هر تقدیر بخشی از مشکلات ناشی از آن است که شهروندان با بارش برف غافلگیر شده و بخشی از تمهیداتی که باید خودشان می‌اندیشیده از جمله زنجیر چرخ و لباس گشرم را نیندیشیده و امروز شاهد بروز برخی مشکلات هستیم.

نوشین سرور رئیس مرکز کنترل ترافیک تهران به جلسه امروز که درباره بارش برف در تهران بود اشاره کرد و  از پایش نقاط برف گیر پایتخت با دوربین‌های ترافیکی خبر داد. وی گفت: در این جلسه که از دقایق ابتدایی امروز صبح با حضور شهردار تهران و معاون استاندار تشکیل شده است تمامی معاونین شهردار و روسای سازمان‌های دخیل همچون آتش نشانی، اتوبوسرانی و غیره حضور دارند. وی، گفت: نیروهای خدمات شهری و اکثر معابر مناطق ۱ و ۲ و ۳ و ۵ فعال هستند و در حال خدمات رسانی به شهروندان می‌باشند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.