• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

شانس برانکو برای رسیدن به نیمکت تیم ملی چقدر است؟

  • کد خبر : 8680
  • 25 نوامبر 2019 - 9:39

برانکو در یک قدمی تیم ملی  فوتبال ایران

دیروز رسانه های مختلف خبر از مذاکره فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ، برای حضور این مربی کروات به جای مارک ویلموتس، را داده اند. موضع فدراسیون فوتبال و ویلموتس مربوط به دوره حضور او در ایران است که ظاهرا او باید در حداکثر اوقات تا پایان بازی با عراق در ایران حضور داشته باشد و اگر ویلموتس مرد حضور در تهران باشد، قرارداد او ادامه خواهد یافت.

حال برانکو فعلا چیزی بیشتر از یک آلترناتیو برای سرمربیگری در تیم ملی نیست و صحبت‌هایی با او درباره شرایط حضورش در تهران انجام شده است؛ اما این مسئله هنوز قطعی نیست و همه چیز به مارک ویلموتس و تصمیم او در گفت‌وگو با تاج بستگی دارد. خبر سرمربیگری احتمالی ایوانکوویچ در تیم ملی واکنش‌های متفاوتی را در بین هواداران فوتبال برانگیخته است؛ برانکو پیش از این در دو مقطع مختلف سرمربیگری تیم ملی ایران را برعهده داشته و بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ در قامت سرمربی پرسپولیس به ایران بازگشته و کارنامه خوبی در این تیم برجای گذاشته است.

برانکو در یک قدمی تیم ملی

برانکو در یک قدمی تیم ملی ، جلسه سرنوشت‌ساز  امروز با فدراسیون

با این حال آنچه که بین او و کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی بروز کرد، اثر خود را بر کار او در ایران گذاشته و احتمالا خواهد گذاشت. گفتنی است:  پس از ترک پرسپولیس برانکو به جده رفت و تیم ملی هم روزهای خوبی را با ویلموتس سپری کرد تا راه فدراسیون و برانکو از یکدیگر جدا شود. اما اخراج سرمربی سابق پرسپولیس از الاهلی و نتایج ضعیف تیم ایران سبب شد تا دوباره شایعاتی درباره بازگشت برانکو به ایران شکل بگیرد. در شرایطی که بسیاری از منابع در فدراسیون فوتبال، کار ویلموتس بلژیکی را در ایران تمام شده می‌دانند، رسانه های دولتی از جمله ایرنا و ایران ورزشی، خبر از مذاکره و حتی توافق با برانکو ایوانکوویچ می‌دهند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.