• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
17

کمی اطلاعات درباره گوشی جدید سامسونگ

  • کد خبر : 8766
  • 26 نوامبر 2019 - 9:33

چند نکته درباره گوشی  گلکسی اس ۱۱ پلاس سامسونگ  که بزودی قرار است عرضه شود.

به‌نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند سال ۲۰۲۰ نیز برنامه‌ی مشابهی در همین بازه‌ی زمانی در پیش بگیرند و گلکسی اس ۱۱ را معرفی کنند. آن‌ها معمولا رویداد رونمایی پرچم‌داران گلکسی اس را در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌کنند؛ درنتیجه، احتمالا رویداد معرفی گلکسی اس ۱۱ نیز در این شهر برگزار خواهد شد.  گوشی گلکسی اس ۱۱ پلاس سامسونگ دارای تراشه اگزینوس ۹۸۳۰ است و احتمالا نسخه اسنپدراگون ۹۶۵ را نیز خواهد داشت.

این معیار نشان می دهد که این گوشی دارای ۱۲ گیگابایت رم است که با حداکثر تنظیمات اس ۱۰ پلاس مطابقت دارد. اما هنوز مشخص نیست که این گوشی با نسخه ۸ گیگابایتی همراه خواهد شد یا خیر.با کمال تعجب به نظر می رسد گوشی گلکسی اس ۱۱ پلاس با اندروید ۱۰ همراه است. سامسونگ مشغول به روزرسانی مدل های فعلی به v10 بوده که از One UI 2.0 نیز بهره می برد.

معرفی گوشی جدید سامسونگ

گلکسی اس ۱۱ پلاس سامسونگ اواسط بهمن عرضه می شود

با این حال ، در مورد نتایج اصلی چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. نتیجه فعلی استفاده از سیستم تک هسته ای پایین تر از Exynos 9825 است و نشان می دهد که سخت افزار ، نرم افزار یا به احتمال زیاد هر دو ناتمام هستند.داخل تراشه ۹۸۳۰ چیست؟ جزئیات کامل ناشناخته است ، اما به نظر می رسد سامسونگ هسته های سفارشی را برای تراشه های سطح بالا بعدی در دست دارد. بر اساس این گزارش ، به نظر می رسد که دو خوشه از چهار هسته وجود دارد برخلاف چیپست های قبلی ، که پیکربندی ۲ + ۲ + ۴ داشتند.

به هر حال، چیپست جدید برای ادامه کار با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، عملکرد بهتری را نشان دهد. برخی دیگر از شایعات شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و تله ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ترکیبی ۱۰ برابری است.  انتظار می رود که این مدل دارای اتصال ۵G باشد.

گوشی جدید سامسونگ

همچنین خبر می رسد که، گلکسی اس ۱۱ پلاس سامسونگ با بهره‌مندی از ویژگی‌هایی همچون حالت Night Hyperlapse و حاشیه‌های باریک‌تر به بازار عرضه خواهد شد. همچنین پیش‌تر گفته شده بود که سامسونگ قصد دارد نمایشگر دستگاه بعدی خود را با برند SAMOLED معرفی کند. به‌نظر می‌رسد گوشی سامسونگ گلکسی S11 از باتری با ظرفیت ۳۷۲۰ میلی‌آمپرساعت، در سه اندازه‌‌ی مختلف و پنج نسخه شامل نسخه‌ای با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی ۵G معرفی و به بازار عرضه شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.