• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

دیدار مقام معظم رهبری با هزاران نفر از بسیجیان

  • کد خبر : 8876
  • 27 نوامبر 2019 - 14:32

دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج، هزاران نفر از بسیجیان کشور، صبح امروز(چهارشنبه ۶ آذر) با حضور در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) با رهبر معظّم انقلاب دیدار کردند.

مهمترین بیانات رهبر معظم انقلاب، در این دیدار به شرح زیر است:

لازم میدانم تکریم و تعظیم عمیق خودم را به ملت بزرگ ایران به مناسبت حرکت پُرشکوهی که این چند روز انجام دادند، تقدیم کنم. حقیقتاً ملت ایران یک بار دیگر ثابت کرد که قدرتمند و باعظمت است. یک توطئه‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه‌ی بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد.

دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان

دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان ، تشکر از سپاه و بسیج

 نیروی انتظامی، بسیج و سپاه وارد میدان شدند و در مواجهه‌ی سخت، کار و وظیفه‌ی خود را انجام دادند لکن کاری که ملت در این یک هفته‌ی قبل کردند، از هر حرکت میدانی بالاتر و مهم‌تر بود؛ حرکتی که از زنجان و تبریز شروع شد و به همه‌ی شهرهای کشور و حتی روستاها رسید و آخر هم در تهران این حرکت به این عظمت انجام گرفت. ️آن دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی که پشت مانیتورها نشسته‌اند میفهمد که این حرکت یعنی چه. آنها تودهنی میخورند و وادار به عقب‌نشینی میشوند.

هیچ چیز بسیج، وارداتی نیست و حرکتی صددرصد متکی به انقلاب و اندیشه‌ی اسلامی [است] که خدا به قلب امام وارد کرد. شاید بتوان گفت که بسیج بزرگ‌ترین شبکه‌ی فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا است. تشکیل بسیج، مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است. این حقیقت بسیج است. تهدیدهای زیادی داریم که با ابتکار بسیج باید به فرصت تبدیل بشود. بنابراین به برکت بسیج، تهدیدها دیگر برای ما تهدید نیست و تبدیل به فرصت میشود.

نظام سلطه -که در رأس آن جباران‌اند- اساساً ضد آزادی و عدالت است.

 در دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان  ایشان خاطر نشان کردند، در کشورهای ثروتمند نظام سلطه، برخی مردم از گرسنگی کنار خیابانها میمیرند؛ در تابستان از گرما و در زمستان از سرما [میمیرند]. بخش عمده‌ی ثروت، متعلق به عده‌ی محدودی است و بقیه باید جان بکنند. [نظام سلطه] آنچه بتواند هم نسبت به مردم دیگرِ دنیا بدون محابا در بی‌عدالتی انجام میدهد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=8876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.