• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

گوشی سامسونگ W20 5G، جایگزینی برای گلکسی فولد

  • کد خبر : 9081
  • 30 نوامبر 2019 - 12:41

گوشی سامسونگW20 5G جدیدترین گوشی تاشدنی این شرکت است که از نظر ظاهری به گلکسی فولد شباهت دارد. این گوشی جدید، از شبکه ارتباطی ۵G پشتیبانی می کند و برخلاف گلکسی فولد از قابلیت های بیشتری برخوردار است. گوشی جدید سامسونگ اخیراً در مراسمی در کشور چین معرفی و رونمایی شده است. اولین گوشی تا شدنی سامسونگ، گوشی گلکسی فولد بود. این گوشی به سرعت جای خود را در بازارهای جهانی باز کرد. کارشناسان معتقد بودند در این دستگاه نقاط ضعفی وجود دارد.

بر همین اساس تصمیم گرفته شد تمامی نواقص آن در یک نسخه جدید برطرف شود. W20، پیشنهاد کره ای ها برای رفع کاستی های گلکسی فولد است. بنابراین W20 گوشی کاملاً جدیدی نیست بلکه نسخه بهبود یافته گلکسی فولد محسوب می شود. البته این بدین معنا نیست که دبلیو ۲۰ چیز تازه ای ندارد. قطعاً این گوشی تفاوت های قابل توجهی با گلکسی فولد خواهد داشت. در ادامه کارشناسان نمایندگی رسمی سامسونگ اطلاعات منتشر شده در خصوص این گوشی جدید تا شدنی سامسونگ را مورد بررسی قرار می دهند.

گوشی سامسونگ W20 5G، جایگزینی برای گلکسی فولد

چرا گوشی سامسونگ W20 5G جایگزین گلکسی فولد می شود؟

سامسونگ ماه ها پیش معرفی گلکسی فولد را انجام داده بود. این شرکت قبل از عرضه، پیش فروش های خود را از این دستگاه آغاز کرده و درخواست های زیادی را به ثبت رسانده بود. اما پس از مدتی و در فاصله‌ی چند هفته مانده به عرضه‌ی رسمی گلکسی فولد، سامسونگ گوشی جدید خود را در اختیار کارشناسان حوزه‌ی فناوری قرار داد تا از نظر فنی و علمی مورد بررسی قرار گیرد. کارشناسان با بررسی دستگاه دریافتند که این گوشی مشکلات متعددی دارد و از برخی جنبه ها آسیب پذیر است.

بر همین اساس سامسونگ در حرکتی عاقلانه اعلام کرد تمامی پیش‌خرید‌های گلکسی فولد را لغو می کند و تا اطلاع ثانوی قصد عرضه آن را نخواهد داشت. پس از رفع مشکلات، سرانجام با گذشت چند هفته، این گوشی را عرضه کرد. با این حال سامسونگ عقیده دارد گلکسی فولد هنوز کاستی هایی دارد که می توان آنها را در گوشی سامسونگ W20 5G برطرف کرد.

مهمترین ویژگی های گوشی سامسونگ W20 5G

مهمترین ویژگی گوشی تا شدنی w20 سامسونگ برخورداری آن از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی است. گوشی جدید از نسل۵G شرکت‌های مخابراتی چایناتلکام و چاینایونی‌کورن کشور چین پشتیبانی می‌کند. البته نباید فراموش کرد این شبکه هنوز راه اندازی نشده است. از نظر طراحی و شکل ظاهری نیز گوشی سامسونگ W20 5G با گلکسی فولد تفاوت دارد. فریم میانی سامسونگ W20 ضخیم‌ تر و قدرتمند تر و دارای رنگ سفید است.

لبه های گوشی نیز تا حدودی تیزتر هستند. حسگر اثر انگشت نیز در بخش کناری دستگاه قرار گرفته است. این گوشی جدید سامسونگ از سیستم-روی-چیپ هفت ‌نانومتری هشت ‌هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوالکام با پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۴۰ بهره می برد. این موضوع یکی از تفاوت های آن با گلکسی فولد است. همچنین گوشی سامسونگ W20 5G دارای ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌ سازی فوق سریع از نوع UFS 3.0 است. این موضوع شاید نظر بسیاری علاقمندان به گوشی های سامسونگ را جلب کند.

نمایشگر فوق العاده گوشی سامسونگ W20 5G

گوشی W20 در بخش بیرونی به نمایشگر ۴/۶ اینچ سوپر AMOLED با وضوح HD پلاس و نسبت تصویر ۲۱:۹ برخوردار است. این گوشی در قسمت داخلی نیز یک نمایشگر ۳٫۷ اینچی داینامیک AMOLED دارد که از وضوح QXGA پلاس برخوردار می باشد.

اسپیکرهای قدرتمند سامسونگ W20 5G

اسپیکرهای به‌کار رفته در گوشی سامسونگ W20 5G از نوع اسپیکرهای قدرتمند بوده و توسط شرکت AKG تقویت شده است. این اسپیکرها در کناره های نمایشگر تعبیه شده اند. البته این بلندگوها از استاندارد صوتی دالبی اتموس (Dolby Atmos) هم پشتیبانی می‌کنند.

زمان عرضه گوشی سامسونگ W20 5G

گفته می شود گوشی سامسونگ W20 5G قرار است از دسامبر ۲۰۱۹ به بازار چین عرضه شود. البته هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن منتشر نشده است. از جمله آبشن ها و اقلام همراه این گوشی تاشدنی باید به یک رابط کاربری One UI مبتنی ‌بر اندروید ۹، یک جفت هدفون گلکسی‌باد و یک قاب چرمی از جنس پوست گوساله اشاره کرد.

سامسونگ W20 5G با ۶ دوربین مجزا

این گوشی مانند گلکسی فولد ۶ دوربین مجزا دارد. از نظر قرارگیری دوربین ها باید گفت که سه دوربین در پنل پشتی و دو دوربین در قسمت درونی و یک دوربین در قسمت بالای نمایشگر خارجی تعبیه شده اند. دوربین های پشت حسگری ۱۲ مگاپیکسلی دارند و دوربین اصلی نیز حسگری ۱۶ مگاپیکسلی دارد که مجهز به لنز فوق‌عریض (اولترا‌واید) است. این دستگاه دو دوربین سلفی نیز با حسگر ۱۰ و حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=9081

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.