• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
26

سریال ها و ویژه برنامه های نوروز ۹۸ + زمان دقیق پخش

  • کد خبر : 912
  • 13 مارس 2019 - 7:32

یکی از بخش های جذاب عید البته بعد از مراسم های هفت سین و دید و بازدید و مسافرت، سریال ها و ویژه برنامه های تلویزیون است! بسیاری از علاقه مندان به سریال های نوروزی منتظرند تا برنامه های سیما را برای پخش در نوروز ۹۸ بدانند. در ادامه لیست چند سریال و ویژه برنامه به همراه خلاصه و ساعت پخش آن ها گرداوری شده است.

سریال ن.خ
سریال ن.خ

سریال “ن.خ” از شبکه یک سیما

 

به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. «ن.خ» مجموعه ای طنز است که در یکی از شهردهای کرد نشین فیلمبرداری شده است.

در این سریال ۲۰ بازیگر بومی کرد هم حضور دارند. طرح اولیه سریال ن.خ متعلق به مرحوم خشایار الوند و محسن تنابنده است. فیلمنامه ای با جزئیات فراوان و درونمایه ای کمدی.

فارغ از قصه سریال که ظاهراً به دنبال فضایی تازه است، حضور سعید آقاخانی در نقش یکی از اهالی مناطق کردنشین با نام اختصاری ن. خ و همچنین رفتن به میان قومیتی جدای از تهران می‌تواند تلاشی برای روایت قصه‌ای بکر را رقم بزند که کنجکاوی‌های مخاطبان را هم برمی‌انگیزد.

سریال تلویزیونی «ن. خ» در ژانر طنز با بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نعیمه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت در ایام نوروز ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

سریال بر سر دو راهی
سریال بر سر دو راهی

سریال بر سر دوراهی از شبکه دو

سریال بر سر دوراهی حاصل همکاری مشترک حامد عنقا و بهرنگ توفیقی به عنوان سریال نوروزی شبکه ۲ روی آنتن می‌رود.

سریال بر سر دو راهی داستان عاشقانه پر فراز و نشیب زندگی حامد است که به واسطه عوض شدن دنیایش و تغییر مسائل مالی، همه چیزش تغییر می‌کند. این سریال، بسیار پر قصه‌ است و تقریبا از بالاترین تا پایین‌ترین طبقات اجتماعی در جریان است. البته عنقا بر خلاف کارهای قبلی‌اش که همیشه سعی می‌کرد چهره‌های جدید را در کارهایش معرفی کند برای سریال بر سر دو راهی سراغ بازیگران حرفه‌ای رفته است.

او درباره انتخاب بازیگران هم می‌گوید: برخلاف کارهای قبلی که همیشه سعی داشتیم چهره‌های جدید معرفی کنیم، در اینجا سراغ بازیگران حرفه‌ای مثل حمید گودرزی، اسماعیل پوررضا، میترا حجار، مجید مشیری، بهنوش بختیاری، مهرآوه شریفی‌نیا و… رفتیم. عنایت بخشی شاید بعد از بیست سی سال دارد یک نقش منفی خیلی عجیب را بازی می‌کند. به طور کلی سعی کردیم بازیگران را در نقش‌های متفاوت از آنچه تا به حال ایفا کرده‌اند، جاگذاری کنیم.

این سریال همانند سریال های سال های گذشته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.

سریال های نوروز 98
سریال زوج یا فرد نوروز

سریال زوج یا فرد شبکه سه سیما

سریال زوج یا فرد به کارگردانی مشترک محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده برای نوروز ۹۸ در ساعت ۲۰:۴۵  شبکه سه سیما می‌رود.

این سریال به ماجرایی می‌پردازد که طی یک سال گذشته سوژه بسیاری از رسانه‌ها بود. بازنشسته‌ها و مدیران بازنشسته‌ای که باید بروند اما نمی‌روند! «حوزه استحفاظی» و «مر قانون» نام‌های قبلی این مجموعه بود که کارگردانی آن را علیرضا نجف‌زاده با همراهی محمدحسین لطیفی برعهده دارد.

ابتدا قرار بود بهرام بهرامیان این سریال را کارگردانی کند که چون درگیر پروژه دیگری بود از این کار کنار کشید و بعد نام لطیفی و نجف‌زاده مطرح شد.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۵ قسمت توسط مهران مهام تهیه می‌شود که امیرعباس پیام و مهدی روشن روان فیلمنامه آن را نگارش کرده اند.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … در این سریال بازی می‌کنند.

شبکه نسیم

از دیگر برنامه های ویژه نوروز ۹۸  «خندوانه» رامبد جوان، «دورهمی» مهران مدیری، «کودک‌شو» پژمان بازغی، «شکرستان» با صدای شهاب حسینی و «شوتبال» امیرحسین رستمی از شبکه نسیم روی آنتن خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=912

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. خیلی خوب اطلاع رسانی سریال های نوروز لازم داشتم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.