• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

تازه ترین اطلاعات از گوشی گلکسیA91 سامسونگ

  • کد خبر : 9465
  • 04 دسامبر 2019 - 15:56

از ماهها پیش گزارشهایی درباره گوشی گلکسیA91 سامسونگ  منتشر می شود. این شرکت پیش از این تایید کرده بود که این گوشی با ویژگی هایی مثل شارژ سریع ۴۵ واتی همراه است. سامسونگ با اعلام برخی ویژگی های اندک مشخص کرده بود که گوشی گلکسی A91 بسیار شبیه به نوت ۱۰ است.

گوشی گلکسیA91 سامسونگ

بر اساس گزارشهای جدید این گوشی در سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ روانه بازار خواهد شد و انتظار می رود که با اسنپدراگون ۸۵۵ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه باشد. آخرین اطلاعات نشان می دهد که این گوشی احتمالا ظاهری مشابه با طرح های اولیه گلکسی اس ۱۱ خواهد داشت. افزون بر این حدس زده می شود این گوشی دارای یک دوربین چهارم باشد.

گوشی گلکسیA91 سامسونگ  شبیه به نوت ۱۰

گلکسیA91 سامسونگ

البته برخی نسخه های طرح های اولیه نیز نسخه های دوربین سه گانه را نشان می دهند که با یک فلاش LED و یک دوربین زوم پریسکوپ همراه است. قسمت جلوی این گوشی تقریباً شبیه به گلکسی نوت ۱۰ با دوربین سلفی حفره دار در قسمت بالای صفحه است. گفته می شود این دوربین دارای کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی است. طبق این رندرها ، به نظر نمی رسد دکمه اختصاصی بیکسبی یا حسگر اثر انگشت در این گوشی وجود داشته باشد.

گلکسی A91  دارای  نمایشگر ۶٫۷ اینچی سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی است. گفته می شود که این گوشی دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. وهمچنین از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می کند و انتظار می رود که حداقل یک نوع از آن دارای اتصال ۵G با بلوتوث ۵٫۰ و Wi-Fi AC باشد.در بخش تصویربرداری یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی همراه با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق العاده گسترده (گزارش های متناقض می گویند ممکن است ۸ مگاپیکسلی باشد) و یک دوربین تله ۵ مگاپیکسلی است. هنوز درباره‌ی قیمت‌گذاری کره‌ای‌ها روی این گوشی اطلاعاتی در دست نیست. انتظار می‌رود که گلکسی ای ۹۱ پیش‌ از پایان سال جاری میلادی در برخی مناطق نظیر هند عرضه شود.

 

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=9465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.