• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

پیام ویلموتس در توئیتر در خصوص ادامه همکاری با ایران

  • کد خبر : 9490
  • 05 دسامبر 2019 - 10:14

شب گذشته با پیام ویلموتس در توئیتر ، وی در رشته نوشته‌هایی اعلام کرد هنوز هیچ توافقی با فدراسیون فوتبال برای ادامه حضورش در این سمت صورت نگرفته است.

اظهار نظرهای ویلموتس در توئیتر

مارک ویلموتس در این باره نوشت است: با وجود اخبار موجود در رسانه‌های ایران، هنوز هیچ توافقی بین ما و فدراسیون فوتبال ایران صورت نگرفته است، اما در حال مذاکره برای رسیدن به توافق هستیم.

پیام ویلموتس در توئیتر: هنوز هیچ چیز مشخص نیست

 مارک ویلموتس در ادامه گفت: فدراسیون فوتبال ایران اصول حرفه‌ای را رعایت نکرده و بعد از عدم پایبندی آنها به قرارداد، ما امکان فسخ قانونی قرارداد را داریم. البته در این مورد وکیلم کارها را انجام می‌دهد و من حرف بیشتری برای گفتن ندارم.

 همچنین خبرهایی به گوش می رسد که  مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شش ماه همکاری با فدراسیون فوتبال به پایان راه رسیده است. و نیز فسخ نهایی و قطع همکاری میان ویلموتس و فدراسیون فوتبال به انجام رسید تا فدراسیون فوتبال به دنبال سرمربی جدید برای هدایت تیم ملی باشد. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، ویلموتس ۱۰ آبان قراردادش را فسخ و نامه پایان همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال را برای مهدی تاج ارسال کرده بود.

با این حال پس از پرداخت دستمزد شش ماهه‌اش از سوی فدراسیون فوتبال، این مربی در بازی مقابل عراق روی نیمکت تیم ملی نشست که البته این دیدار با شکست نیز همراه شد. با این حال ویلموتس پس از دیدار با عراق راهی کشور خود شد تا تکلیفش با فدراسیون فوتبال را به صورت رسمی مشخص کند.

در این مدت فدراسیون فوتبال مکاتباتی را با ویلموتس و وکلای این مربی داشت که در این مکاتبات دو طرف در خصوص نحوه ادامه یا پایان دادن به این همکاری مسائلی را مطرح کردند. در نهایت مهدی تاج که پس از مراسم برترین‌های فوتبال آسیا، برای پایان دادن همکاری فدراسیون فوتبال با ویلموتس هنگ‌کنگ را به مقصد اروپا ترک کرده بود،  اعلام کرده امروز در این خصوص به نتیجه  خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=9490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.