• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
25

نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ ال جی UM7660PVA 2019

  • کد خبر : 9509
  • 05 دسامبر 2019 - 10:49

بدون شک نام ال جی را در عرصه تلویزیون شنیده اید و با تولیدات این برند آشنایی دارید. این شرکت همیشه به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع تلویزیون شناخته شده و به خاطر تلویزیون های با کیفیت و جدیدش مشهور شده است. ال جی همیشه در تلاش بوده که ضمن استفاده از تکنولوژی های نوین، تولیدات مدرن با قابلیت های متعدد را تولید کرده و در اختیار طرفدارانش قرار دهد. تلویزیون های lg هم کیفیت ساخت بالایی دارند و هم از جدیدترین فناوری های این حوزه پشتیبانی می کنند. امروز می خواهیم یکی از جدید ترین محصولات این شرکت را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ ال جی UM7660PVA 2019 همانطور که از نامش پیداست یکی از اسمارت تی وی های کمپانی lg است که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده است. این دستگاه یک تلویزیون پیشرفته است و علاوه بر هوشمند بودن، قابلیت ها و ویژگی های جذاب بسیاری هم دارد. برای آشنایی بیشتر با این شاهکار با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی همراه باشید.

مشخصات فنی تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ ال جی UM7660PVA 2019

تلویزیونUM7660PVA در ابعاد ۴۳ ۵۰ ۵۵ ۶۵ ۷۵ و ۸۶ اینچ تولید شده و مدل های ۵۰، ۵۵ و ۶۵ آن در ایران موجود هستند. سیستم صوتی این تلویزیون از نوع چند بعدی DTS Virtual: X است که در کنار تکنولوژی ۴k و سیستم ۴k active hdr نمایش فوق العاده ای را ترتیب می دهد. صفحه وب هوشمند مخصوص نگاه کردن سایت هایی همچون Lightbox, Netflix and Amazon Prime Video. Aparat youtube و … دیگر ویژگی جالب توجه این تلویزیون به شمار می رود. نمایشگر این دستگاه کریستالی است و طراحی بسیار ظریفی دارد که هر بیننده ای را مجذوب می کند. به لطف وجود پنل های ۴k ips در تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ ال جی UM7660PVA 2019، در هر زاویه ای که باشید تصویری مطلوب را مشاهده خواهید کرد.

سیستم Al smart در تلویزیون ال جی UM7660PVA 2019

بدون شک یکی از جذاب ترین ویژگی های تلویزیون ال جی UM7660PVA 2019، بهره مندی از سیستم Al smart ThinQ است. به لطف هوش مصنوعی، می توانید تلویزیون تان را با صدای خودتان کنترل کنید. تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ ال جی UM7660PVA 2019 عملکردهای متنوعی را با صدای کاربر اجرا می کند. دستورات صوتی شما میتواند حتی می تواند به تغییر حالت تصویر نیز منجر شود. مثلا شما می توانید تنها با ارائه دستورات صوتی، حالتهای تصویر را از حالت استاندارد به ۹ حالت متفاوت از جمله سینما اکو اسپورت گیم یا … تغییر دهید.

زاویه گسترده ی دید

خیلی تفاوت ندارد که شما کجای منزل نشسته باشید؛ هر جا که باشید زاویه نمایش عریض پنل های ۴k ips شما را مجذوب خود میکند. این یعنی حتی در زاویه ۶۰ درجه نسبت به تلویزیون نیز نمایشی دیدنی و بی نقص از تصاویر واقعی با حداکثر دقت نمایش رنگ ها خواهید داد.

وضوح تصویر ۴k

یکی دیگر از قابلیت های جالب توجه تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ ال جی UM7660PVA 2019 ، ارائه وضوح تصویر ۴K است. به لطف رزولوشن اولترا اچ دی تصاویر با کیفیت واقعی، جزئیات بالا و رنگ های زنده به نمایش در می آیند. به این ترتیب شما فیلم ا و تصاویر مورد نظرتان را بسیار نزدیک به واقعیت مشاهده خواهید کرد.

قابلیت ۴K Active HDR

تکنلوژی دیگری که تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ ال جی UM7660PVA 2019 را به یکی از بهترین های تلویزیون ال جی در سال ۲۰۱۹ تبدیل کرده، قابلیت ۴K Active HDR است. در این تکنولوژی از عملکرد چشم انسان و عنبیه در تنظیم نور و رنگ‌های ورودی به چشم الگو گرفته شده‌ است. این یعنی رنگ ها از هم متمایز می شوند و فرد می تواند اختلاف رنگ‌های جزئی را از هم تشخیص دهد. به این ترتیب هر صحنه به صورت بهینه نمایش داده می شود و شاهد رنگ هایی قدرتمند و جزئیاتی ظریف خواهید بود.

پردازش چهار هسته ای

تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ ال جی UM7660PVA 2019 قابلیتی دارد که به نوعی منشأ تصاویر ۴K به شمار می رود. یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق شلوغی و آشفتگی تصویر را از بین می برد تا کاربر تصاویری با رنگ های پویاتر و کنتراست بالا را مشاهده کند. نکته دیگر این که پردازش چهار هسته ای، مقیاس تصاویر با وضوح پایین را بزرگ تر کرده و آنها را در کیفیتی نزدیک به ۴k بازتولید می نماید.

سیستم صوتی DTS Virtual

تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ ال جی UM7660PVA 2019 از سیستم صوتی DTS Virtual بهره می برد. این سیستم باعث شده که صدایی قدرتمند و بی عیب و نقص را آن هم به صورت چند بعدی از تلویزیون دریافت کنید. صدای فیلم ها شما را از هر زاویه ای احاطه می کند و این اتفاق به لطف سیستم صوتی DTS Virtual می افتد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=9509

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.