• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

جزئیات تیراندازی مرگبار در جنوب شرق تهران

  • کد خبر : 9575
  • 06 دسامبر 2019 - 11:23

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از تیراندازی مرگبار در تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره این حادثه گفت: عصر امروز با اعلام گزارش تیراندازی در یک قهوه خانه در بلوار خاتم الانبیا در جنوب شرق تهران عوامل کلانتری در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند .

تیراندازی مرگبار در تهران

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به تحقیقات انجام شده گفت: در جریان تحقیقات مشخص شد که سه  نفر از اراذل و اوباش به دلیل درگیری با یکدیگر در قهوه خانه‌ای شروع به جدل کردند و این درگیری به داخل خیابان کشیده شده است که در جریان آن متاسفانه  یک راننده  به دلیل اصابت گلوله فوت کرد. وی افزود: شیشه حدود هفت خودرو و  قهوه خانه تخریب شده است .

جزئیات تیراندازی مرگبار در تهران

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: دو تن نیز دچار مصدومیت شدند .یکی از مصدومان مرد حدودا ۲۵  ساله که در قهوه خانه حضور داشته از ناحیه شکم و نیز یک پسر بچه ۱۳ ساله از ناحیه دست و پا هدف گلوله فرد مهاجم قرار گرفت که با هماهنگی صورت گرفته به بیمارستان منتقل شد.

موقوفه ای درباره شایعات مطرح شده در مورد تروریستی بودن این اقدام نیز گفت: چنین موضوع صحیح نیست و این حادثه درپی بروز اختلاف و درگیری شخصی دو نفر رخ داده است. وی اضافه کرد: در این زمینه پرونده ای تشکیل شده و تیمی ویژه از ماموران پلیس پیشگیری و نیز پلیس آگاهی و پلیس امنیت رسیدگی به آن را در دستور کار قرار داده اند و برابر اطلاعات اولیه نیز عاملان این اقدام شناسایی شده اند.

وی افزود: در این زمینه پرونده ای تشکیل شده و تیمی ویژه از ماموران پلیس پیشگیری و نیز پلیس آگاهی و پلیس امنیت رسیدگی به آن را در دستور کار قرار داده اند و برابر اطلاعات اولیه نیز عاملان این اقدام شناسایی شده اند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=9575

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.