• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

وضعیت مبهم استرا با استقلال/ استراماچونی با استقلال فسخ کرد

  • کد خبر : 9750
  • 08 دسامبر 2019 - 19:10

غیبت استراماچونی در تمرین استقلال در شرایطی که روز آینده استقلال باید به مصاف پیکان برود،  این  دومین مرتبه است که سرمربی ایتالیایی ها آبی های پایتخت از حضور در تمرین امتناع میکند. در همین حین عصر امروز بیانیه ای از سوی استراماچونی و کادر فنی این تیم منتشر شد مبنی بر فسخ قرارداد این مربی با  استقلال

غیبت استراماچونی در تمرین استقلال

روز گذشته استراماچونی در تمرین استقلال حاضر شد ولی تیم را تمرین نداد و امروز هم در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان حضور پیدا نکرد تا مشخص شود، ناراحتی و گلایه های این مربی ایتالیایی بالاتر از میزان تصور است.در همین راستا ظهر امروز اعضای هیئت مدیر باشگاه استقلال جلسه ای تشکیل دادند تا در مورد پرداخت مطالبات استراماچونی به جمع بندی برسند و برای تامین منابع مالی مشورت کنند.با این حال سرمربی جوان استقلالی ها بار دیگر و علیرغم تلاشی که هیئت مدیره باشگاه برای پرداخت مطالباتش داشته، در تمرین این تیم شرکت نکرده تا شرایط استقلال تهران که روزهای بسیار خوبی را سپری می کند، در هاله ای از ابهام باقی بماند.

غیبت استراماچونی در تمرین استقلال/ استراماچونی با استقلال فسخ کرد

آندره استراماچونی که در ماه های اخیر استقلال را به روزهای اوج برگردانده و بعد از ۱۳۱۰ روز این تیم را در رتبه نخست لیگ برتر قرار داده، دیروز تیمش را تمرین نداد. او ناراحت و عصبانی از مشکلاتی که برای حساب بانکی اش در رم به وجود آمده حالا حتی به ترک ایران فکر می کند، چرا که برای یک شهروند نرمال اروپایی مسائلی از این دست و دردسرهایی که پی آمد آن است، مسئله دلخواهی نیست. در پرینت حساب او واریزهایی با اسامی مختلف از طریق صرافی معتمد استقلال درخارج از ایران انجام شده و این مسئله پیامدهایی را برای وی در پی داشته است. امیرحسین فتحی هم شب گذشته به این موضوع اشاره کرد که پرداخت های مثلا ۶۰ هزار دلاری را نمی توان به صورت یک‌جا به حساب مقصد واریز کرد و باید این مبالغ به قسمت های کوچک تر تقسیم شود.

بیانیه استراماچونی به این شرح است:  استراماچونی و اعضای مذکور این فرصت را مغتنم شمرده تا از تمامی بازیکنان تیم اصلی و همچنین سایر اعضای مجموعه به واسطه عملکرد فوق‌العاده و همکاری حرفه‌ای‌شان قدردانی کنند؛ همکاری که این امکان را فراهم آورد تا تیم به رغم تمام مشکلات ماه‌های اخیر به صدر جدول رده‌بندی برسد. در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: و اما مهم‌تر اینکه سرمربی از هواداران فوق‌العاده استقلال به دلیل حمایت‌های باورنکردنی و منحصربفردشان در طول این مدت، تشکر ویژه کرده و برای آنان آرزو دارد تیم محبوبشان به تمام موفقیت‌هایی که شایسته آن است، دست یابد؛ او با قلبی شکسته مجبور به رفتن شد و امیدوار است روزی دوباره در کنار شما باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=9750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.