• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

لیورپول ۲- ۰ چلسی؛ شاگردان کلوپ در صدر جدول

  • کد خبر : 1576
  • 15 آوریل 2019 - 4:39

لیورپول در جدال حساس خود در این هفته لیگ برتر، موفق شد چلسی را شکست دهد تا بار دیگر به صدر جدول برگردد، هر چند با یک بازی بیشتر

در آخرین بازی روز یکشنبه  ۲۵ فروردین از هفته ۳۴ لیگ برتر انگلیس ، دو تیم لیورپول و چلسی در مهمترین مسابقه هفته به مصاف هم رفتند. قرمزهای آنفیلد که از برد سیتی مقابل پالاس مطلع بودند، به دنبال سه امتیاز در مسابقه ای بودند که روی کاغذ سخت ترین بازی آنها در هفته های پایانی این فصل لیگ برتر بود. در آن سمت چلسی که رقابت سختی برای کسب سهمیه با ۳ تیم دیگر دارد، نمی خواست بازنده این بازی باشد.

همین حساسیت ها موجب شود نیمه اول یک جدال نه چندان جذاب را شاهد باشیم، لیورپول میزبان بیشتر توپ را در اختیار داشت و چلسی عقب نشسته بود بهترین فرصت نیمه اول نصیب صلاح شد که او این موقعیت را از دست داد. همچنین رودیگر به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و کریستینسن به زمین آمد. تا یکی از تعویض های چلسی از دست برود.  نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لیورپول ۲- ۰ چلسی

اما هرچقدر نیمه اول، کم تحرک و کم موقعیت بود، در نیمه دوم اوضاع فرق کرد. لیورپول فشار زیادی در دقایق نخست وارد کرد و خیلی زود به گل رسید.لیورپول ۲ بار توسط مانه در دقیقه ۵۱ و صلاح در دقیقه ۵۳ به گل رسید. در ادامه لیورپول باز هم بر بازی تسلط داشت و هازارد از چلسی یک بار تیر دروازه را به لرزه درآورد و یک بار هم ضربه‌اش توسط آلیسون، سنگربان لیورپول مهار شد. در تهایت این دیدار با نتیجه لیورپول ۲- ۰ چلسی خاتمه یافت.

بعد از این مسابقه شاگردان کلوب با ۸۵ امتیاز و ۳۴ بازی به صدر جدول رسیدند در حالی که من سیتی با ۸۳ امتیاز و یک بازی کمتر در تعقیب حریف خود است

خلاصه بازی لیورپول ۲- ۰ چلسی

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.