• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

خلاصه بازی تراکتور ۲-۱ سپاهان + فیلم

  • کد خبر : 22152
  • 18 جولای 2020 - 12:42

تیم فوتبال تراکتور موفق شد سپاهان اصفهان را در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز با نتیجه بازی تراکتور ۲-۱ سپاهان شکست بدهد. تراکتور با این پیروزی خانگی به امتیاز ۴۴ رسید و جای سپاهان را در رده دوم جدول گرفت.

بازی تراکتور 2-1 سپاهان

تیم فوتبال تراکتور در بازی ۲۷ تیرماه موفق شد سپاهان اصفهان را در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز با نتیجه  تراکتور ۲-۱ سپاهان شکست بدهد. سپاهان می توانست در حساس ترین بازی هفته برابر تراکتور با یک امتیاز از زمین خارج شود اما یک موقعیت طلایی گل از دست رفت تا این تیم شکست بخورد. تراکتور با این پیروزی خانگی به امتیاز ۴۴ رسید و جای سپاهان را در رده دوم جدول گرفت.

ترکیب بازی تراکتور ۲-۱ سپاهان

تراکتور تبریز:

محمدرشید مظاهری، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری، محمدرضا آزادی، احسان حاج‌صفی، رضا شکاری، ساسان انصاری

سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، مرتضی منصوری، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی، سید محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده

شرح گل‌های بازی تراکتور و سپاهان

گل اول تراکتور: در دقیقه ۱۴، اکبر ایمانی توپ را به جناح چپ زمین انتقال داد که در ادامه ارسال میثم تیموری و پاس به عقب رضا شکاری با سینه را احسان حاج‌صفی با شوت روی پای استثنایی به کنج دروازه سپاهان فرستاد تا تراکتور در اولین حمله جدی به گل برسد.

گل اول سپاهان: در دقیقه ۲۲، ارسال محمد کریمی را سروش رفیعی با مهار توپ و شوت در حالت درازکش وارد دروازه تراکتور کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

گل دوم تراکتور: در دقیقه ۳+۴۵، سانتر تماشایی حاج‌صفی از روی کرنر سمت چپ زمین را رضا اسدی با پرش عالی و ضربه سر چکشی تبدیل به گل کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=22152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.