• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
31

ترفند خارج شدن از بلاک تلگرام بدون از دست رفتن اطلاعات

  • کد خبر : 24317
  • 09 سپتامبر 2020 - 15:49

شاید شخصی در تلگرام Telegram شما را بلاک یا مسدود Block کرده باشد و شما نتوانید به آن شخص پیام ارسال کنید. اما از کجا بفهمیم که کسی ما را مسدود کرده و آیا راهی برای خارج شدن از بلاک تلگرام وجود دارد؟

خارج شدن از بلاک تلگرام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که توسط یکی از مخاطبان اکانت تلگرامتان بلاک شده باشید، خواهید دید که دیگر نمی توانید به او پیام دهید و یا عکس پروفایل او را مشاهده نخواهید کرد. گاها پیش می آید که نیاز داریم تا به شخص مورد نظر پیامی دهیم. اما این کار چگونه ممکن است. در ادامه روش هایی را برای رفع بلاک تلگرام آموزش خواهیم داد که توسط آن قادر خواهید بود به کسانی که شما را بلاک کرده اند، پیام دهید.

چگونه بفهمیم که توسط یک کاربر در تلگرام بلاک شده ایم؟

فهمیدن این سوال زیاد هم سخت نیست. در تلگرام اگر به یک کاربر در حالت عادی پیام.دهید، تصویر پروفایل و وضعیت آنلاین بودن آن برای شما مشخص خواهد بود.(همانند تصویر زیر)

خارج شدن از بلاک تلگرام

اما در صورتی که یک کاربر شما را در تلگرام بلاک یا مسدود کند، تصویر پروفایل آن برای شما دیگر نمایش داده نخواهد شد. همچنین آخرین وضعیت آنلاین بودن فرد مورد نظر به صورت last seen a long time age نمایش داده می‌شود که به معنی بلاک شدن شما توسط آن کاربر می‌باشد(همانند تصویر زیر)

خارج شدن از بلاک تلگرام

روش خارج شدن از مسدودی و بلاک شدن تلگرام

شاید فکر کنید که باید شماره جدیدی در تلگرام وارد کنید تا به فرد مورد نظر که شما را مسدود کرده است پیام بدهید ولی نیاز نیست. در این مطلب ما راهی را به شما آموزش می دهیم که می توانید از مسدود شدن خارج شوید.

اما آیا ترفندی وجود دارد که با همین شماره به فردی که ما را در تلگرام بلاک کرده است پیام دهیم؟ بله، جواب این سوال مثبت است. تلگرام دارای یک باگ است که شما می توانید به وسیله ی آن از بلاک تمامی افراد خارج شوید. برای این کار کافیست یکبار اکانت خود را پاک و دوباره ثبت نام کنید.

در صورتی که می خواهید از بلاک فرد یا افراد خارج شوید، فقط کافیست اکانت تلگرام خود را یکبار حذف و دوباره در تلگرام ثبت نام کنید. البته لازم به ذکر است که با انجام حذف اکانت تلگرام تمامی مخاطبین و پیام های شما نیز حذف خواهند شد.

آموزش خارج شدن از بلاک تلگرام بدون از دست رفتن اطلاعات

با یک ترفند ساده می توان رفع بلاک تلگرام را بدون از دست رفتن اطلاعات انجام داد. کافیست قبل از انجام حذف اکانت، از اطلاعات تلگرام خود پشتیبان تهیه کنید و تمامی اطلاعات خودتان را به شماره دیگری انتقال دهید. پس از آن که حذف اکانت کردید، دوباره اطلاعات خود را به شماره جدید انتقال دهید. البته برای اطمینان بهتر است ابتدا به فردی که شما را بلاک کرده است پیام داده و سپس اقدام به برگرداندن اطلاعات نمایید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.