• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
22

۵ فیلم برای طرفداران سینمای اکشن

  • کد خبر : 24841
  • 20 سپتامبر 2020 - 15:31

اگر می خواهید آخر هفته خود را با بهترین فیلم های اکشن جهان پر کنید و از دیدن صحنه های زد و خورد و تصادف های مهیب هیجان زده شوید، ۵ فیلم معرفی شده در ادامه مطلب را از دست ندهید.

بهترین فیلم های اکشن جهان

اگر به فیلم های اکشن و ماجراجویانه علاقه دارید، امروز ۵ مورد از بهترین فیلم ها را در این زمینه به شما معرفی می کنیم. سینمای اکشن همیشه پرطرفدار بوده و فیلم های خوش ساخت و باورپذیر این عرصه، مخاطب را پای تلویزیون میخ کوب می کنند. نکته ای که در ساخت این فیلمها اهمیت دارد، باورپذیر بودن آنهاست. صحنه ها و اتفاقات باید طوری به تصویر کشیده شود که مخاطب متوجه کلک های به کار رفته نشده و آنها را واقعی تصور کند. معمولا برای تصویربرداری بسیاری از صحنه های اکشن از بدلکار استفاده می شود. اما برخی از بازیگران توانایی بدنی بالایی داشته و بیشتر صحنه ها را خودشان بازی می کنند.

بهترین فیلم های اکشن جهان

۱- اونجرز The Avengers

کارگردان: جاس ویدن

رابرت داونی جونیور و ساموئل اِل جکسون، اوج اکشن را در اونجرز به شما هدیه می دهند. این فیلم یک اکشن کامیک بوکی است و تعداد کارکترهای آن بسیار زیاد هستند. با این حال، هیچ چیز پیچیده نیست و کاراکترهای عجیب این فیلم، به حرفه ای ترین شکل با هم تقابل می کنند. سکانس‌های اکشنِ خوش‌رنگ و لعاب، حماسی و خیره‌ کننده ‌ای در اونجرز به تصویر کشیده می شوند که  اگرچه در مقایسه با آثار دیگر سازندگان کمی ضعیف هستند، اما هیچ چیزی از یک فیلم اکشن تمام عیار کم ندارند.

بهترین فیلم های اکشن جهان

۲- تعلیق Inception

کریستوفر نولان به همان اندازه که در ساخت فیلم های تخیلی با ابعاد روانشناسانه موفق بوده، در زمینه اکشن هم بی نقص ظاهر شده است. اینسپشن یا تعلیق را می توان یک فیلم نوآورتنه در فهرست بهترین فیلم های اکشن جهان به شمار آورد. با دیدن صحنه های اکشن این فیلم، هم هیجان زده می شوید و هم متحیر! در حین لذت بردن از صحنه های اکشن، با معماهای بسیاری دست و پنجه نرم می کنید و واقعا نمی توانید حدس بزنید که یک دقیقه بعد چه اتفاقی می افتد؛ مگر این که فیلم را جلو بزنید!

بهترین فیلم های اکشن جهان

۳- سریع و خشن ۵ Fast Five

کارگردان: جاستین لین

نمی توان از سینمای اکشن گفت و اشاره ای به مجموعه فیلم های سریع و خشن نکرد. فست فایو با بازی درخشان وین دیزل و دواین جانسون بدون شک یکی از بهترین فیلم های اکشن جهان است که البته صحنه های خیالی و فانتزی خلق می کند. اگرچه قسمت های جدید سریع و خشن را بیشتر کمدی می دانند! اما سریع و خشن ۵ همچنان یک نقطه درخشان در کارنامه کارگردان این مجموعه تلقی می شود. داستان در مورد سرقت از بانک است و کارگردان توانسته واقع‌گرایی و فانتزی و جدیت و افسارگسیختگی را به بهترین شکل ممکن در کنار هم بگنجاند.

بهترین فیلم های اکشن جهان

۴- شوالیه‌ تاریکی برمی‌خیزد The Dark Knight Rises

کارگردان: کریستوفر نولان

یک شاهکار دیگر از کریستوفر نولان هم در فهرست بهترین فیلم های اکشن جهان جای دارد. یکی از مجموعه های سری بت من با بازی فوق العاده کریستین بیل و تام هاردی که روایت یک ابر قهرمان است. شوالیه تاریکی برمی خزید، بدون شک یکی از بهترین فیلم های کامیک بوکی است که ژانرِ ابرقهرمانی را بازتعریف کرد. پیشنهاد می دهیم در صورت تمایل به تماشای این فیلم، سه گانه ی بتمن را به صورت کامل ببینید. باور کنید حیف است اگر پیش از دیدن شوالیه ی تاریکی، سراغ قسمت دوم بتمن بروید.

بهترین فیلم های اکشن جهان

۵- ازگوربرخاسته The Revenant

کارگردان: آلخاندرو گونزالس ایناریتو

طرفداران لئوناردو دی کاپریو و تام هاردی اگر دنبال یک اکشن جذاب با حضور این دو بازیگر هستند، نباید از گوربرخاسته را از دست بدهند. ریوننت بیشتر از یک دهه قبل فیلمبرداری شده است. صحنه تقابل دی کاپریو با خرس به قدری حرفه ای و قدرتمند است که برای لحظاتی خودتان را جای بازیگر و در حال تکه تکه شدن توسط یک خرس تصویر می کنید! فضای سرد و وحشی این فیلم به شما امکان لذت بردن از یک اکشن بدوی را می دهد.

بهترین فیلم های اکشن جهان
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24841

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.