• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

اعتراف نجفی به قتل همسرش

  • کد خبر : 2675
  • 28 می 2019 - 22:15

ئیس پلیس آگهی تهران گفت: محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به اتهام قتل همسر دومش میترا استاد در منطقه خیابان وحدت اسلامی دستگیر شد.

وی افزود: هم‌اکنون این فرد تحت بازجویی قرار دارد، نجفی در اظهارات خود مدعی شده بود که قصد داشته تا خود را به پلیس آگهی معرفی کند و شاید به همین دلیل به محدوده خیابان وحدت اسلامی آمده بود که دستگیر شده است.

وی افزود: نجفی علت قتل همسر دوم خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

شهریاری بیان کرد: نجفی همسر خود را با شلیک دوگلوله به قلب و دست وی به قتل رسانده است.

غلامحسین اسماعیلی سنگوی قوه قضاییه درباره بازداشت محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران اظهارداشت: طبق گزارش بازپرس پرونده نجفی خود را معرفی کرده و به قتل همسرش اقرار کرده است.

وی با بیان اینکه نجفی علت قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و درباره اینکه آیا او مجوز نگهداری و حمل اسلحه را داشته است یا نه، گفت: نجفی اکنون در بازداشت است و تحقیقات روی این پرونده باید کامل شود تا ببینیم چه کرده است

نجفی اعدام می‎شود؟/ سفر به قم برای مشورت پیش از اعتراف به قتل

،محمود علیزاده طباطبایی از وکلای برجسته پرونده‎های قضایی درباره اینکه آیا برای نجفی حکم اعدام صادر می‎شود، تصریح کرد: از نظر من بدون شک برای نجفی حکم اعدام صادر نمی‎شود اما بنده اطلاع دقیقی از نحوه و علت اینکه چرا این موضوع رخ داده است اطلاع ندارم.

ین حقوقدان خاطرنشان کرد: طبق مفاد قانونی قتل یک جرم خصوصی است و در صورتی که اولیای دم رضایت دهند فردی که مرتکب چنین جرمی شده است حبس محدودی را سپری می‎کند ولی بعد آزاد می‎شود البته درباره خانم میترا استاد باید بگویم که وی یک فرزند پسر بزرگ دارد که می‎تواند درباره نحوه تعیین مجازات قاتل تصمیم بگیرد.

طباطبایی تاکید کرد: آنطور که بنده از نزدیکان وی سوال کردم نجفی پیش از اعتراف برای مشورت به قم سفر کرده است و بعد از آن با حضور در اداره آگاهی شاپور به قتل همسر خود اعتراف کرده است.

فیلم اعتراف نجفی به قتل همسرش

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2675

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. آدم واقعا می مونه چی بگه مث فیلمای خارجی شدی😣

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.