• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
29

مشخصات احتمالی گوشی وان پلاس ۹ پرو فاش شد

  • کد خبر : 27649
  • 25 نوامبر 2020 - 13:23

وان پلاس یکی از برندهای جدید دنیای گوشی های هوشمند امروزی است. به دلیل نوسانات ارز و محدودیت های شغلی خاصی که ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ بر مردم جهان وارد ساخت، طرفداران گوشی های وان پلاس افزایش یافته اند. به تازگی خصوصیات احتمالی گوشی وان پلاس ۹ پرو منتشر شد. در ادامه کلیه ی جوانب منتشر شده در این خصوص را شرح خواهیم داد.

گوشی وان پلاس 9 پرو

تا زمان عرضه ی گوشی وان پلاس ۹ پرو احتمال تغییر ویژگی های آن وجود دارد

خصوصیات احتمالی گوشی وان پلاس ۹‌ پرو توسط یکی از افشاگران معروف و قابل اعتماد گوشی های هوشمند فاش شده است. Steve Hemmerstoffer که اغلب با نام مستعار OneLeaks شناخته می شود در همین چند ماه گذشته اطلاعات سیستم های مختلفی چون هواوی میت ۴۰ پرو، خانواده‌ی گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۰ اف ای، گوگل پیکسل ۵ و در نهایت، وان‌ پلاس ۸ تی را افشا کرده است. این بار وی به سمت معرفی خصوصیات موبایل one plus 9 pro گام برداشته است. اما از آنجا که مدت تقریبا زیادی تا رونمایی رسمی این گوشی باقی مانده است، نمی توان ۱۰۰ درصد به خصوصیات فاش شده از طرف OneLeaks اطمینان کرد.

تکنولوژی دوربین های گوشی وان پلاس ۹ پرو

طرح ها و عکس هایی که از گوشی وان پلاس ۹ پرو در اینترنت دیده می شود، ناشی از حضور زبان طراحی جدیدی برای ماژول دوربین این گوشی می باشد. دوربین های موبایل وان پلاس ۹‌ پرو در گوشه ‌ی پنل پشتی گوشی تعبیه شده و چهار حسگر جدید در خود قرار می دهد. به احتمال قوی دوربین‌های بزرگ‌، عریض و فوق عریض هستند و نمونه‌های کوچک ‌تر نقش دوربین ماکرو و حسگر عمق‌سنج را ایفا می‌کنند.

طرح ها و عکس هایی که از گوشی وان پلاس ۹‌ پرو در اینترنت دیده می شود، ناشی از حضور زبان طراحی جدیدی برای ماژول دوربین این گوشی می باشد. دوربین های موبایل وان پلاس ۹‌ پرو در گوشه ‌ی پنل پشتی گوشی تعبیه شده و چهار حسگر جدید در خود قرار می دهد. به احتمال قوی دوربین‌های بزرگ‌، عریض و فوق عریض هستند و نمونه‌های کوچک ‌تر نقش دوربین ماکرو و حسگر عمق‌سنج را ایفا می‌کنند.

گوشی وان پلاس 9 پرو

خصوصیات ظاهری وان پلاس ۹ پرو

براساس عقیده ی OneLeaks بدنه ی گوشی وان پلاس ۹ پرو با لوگوی به روز شده ی وان پلاس همراه می شود. از طرفی وی مدعی است که وان‌پلاس ۹‌ پرو از ترکیب رایج آلومینیوم برای کناره‌های گوشی و شیشه برای سطح پشتی استفاده خواهد کرد و برخلاف رقیب قدرتمند خود یعنی سامسونگ، از پلاستیک های کم حجم و مقاوم بهره نمی برد. صفحه نمایش ۶٫۵۵ اینچی با کیفیت نیز قسمت رویی موبایل وان پلاس ۹‌ پرو را تکمیل می کند.

ویژگی های فنی وان پلاس ۹ پرو

طبق شایعات، گوشی وان پلاس ۹ پرو با طراحی جدید خود از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۵، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایت بهره می برد. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری زیبا و اختصاصی نیز ابعاد دیگر خصوصیات فنی وان پلاس ۹‌ پرو است. البته تا به امروز اطلاعی از وضعیت باتری سیستم مذکور فاش نشده است. به هر حال این گوشی سال آینده در ماه مارس( اسفند ماه) روانه ی بازار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.