• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
14

پیام مهم حسن روحانی در پی ترور فخری‌زاده + ویدیو

  • کد خبر : 27773
  • 28 نوامبر 2020 - 13:50

پیام حسن روحانی در پی ترور محسن فخری‌زاده : این حادثه تروریستی و مذبوحانه ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی‌های ملت بزرگ ایران است.

پیام روحانی در پی ترور فخری‌زاده

حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

پیام روحانی در پی ترور فخری‌زاده

انا لله و انا الیه راجعون

یکبار دیگر دستان پلید استکبار جهانی با مزدوری رژیم غاصب صهیونیستی به خون فرزندی از فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم آغشته شد و ملت ایران را در غم و اندوه از دست دادن دانشمندی پرتلاش فرو برد.

بی شک این حادثه تروریستی و مذبوحانه ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی های ملت بزرگ ایران و شکست های پی در پی آنان در منطقه و دیگر عرصه‌های سیاسی جهان بوده و عمق خباثت و کینه آنان را همچون دیگر اقدامات غیر انسانی، در اذهان جهانیان زنده کرد.

اما دشمنان زبون ملت ما بدانند با شهادت امثال دکتر محسن فخری‌زاده نه تنها خللی در اراده جوانان و دانشمندان ایران اسلامی در پیمودن مسیر رشد شتابنده علمی و فتح قله های افتخار ایجاد نخواهد شد، بلکه عزم آنان را در ادامه راه این شهید گران قدر مصمم تر خواهد کرد و خون شهیدانمان جوشان و خروشان باقی خواهد ماند.

بی‌تردید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ایثار و تلاش روزافزون و بهره‌گیری از همکاران و شاگردان این شهید والامقام جای خالی این دانشمند خدوم را پر خواهد کرد.

اینجانب با درود به روح مطهر این شهید بزرگوار و ابراز همدردی با خانواده محترم ایشان، این ضایعه را به جامعه علمی کشور و مردم انقلابی ایران تسلیت عرض می کنم و برای عموم بازماندگان ایشان صبر و اجر از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

واکنش روحانی‌ به شهادت محسن فخری زاده

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.