• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

نسخه های ۵G گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ در رنگ‌های جدید روانه‌ی بازار می‌شوند

  • کد خبر : 27971
  • 03 دسامبر 2020 - 14:46

سامسونگ و اپل دو برندی هستند که معمولا توجه چندانی به تنوع رنگ ندارند. اما به تازگی شاهد رفع این مشکل می باشیم. نسخه های ۵G گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ قرار است با رنگ های جذاب سفید و قرمز هم به بازار ایالات متحده ی آمریکا معرفی شوند. این موضوع می تواند بر میزان فروش این دو گوشی جدید سامسونگ تاثیر مثبتی داشته باشد.

رنگ های جدید نسخه های ۵G گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ فروش محدودی دارند

سامسونگ سعی در افزایش فروش پرچمداران خود یعنی نسخه های ۵G گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ داشته و دو رنگ جدید به رنگ های قبلی گوشی های مذکور اضافه کرده است. به نظر می رسد دو رنگ سفید و قرمزی که قرار است برای گلکسی‌ نوت ۲۰‌ و گلکسی‌ زد فلیپ منتشر شوند، برای جلب توجه خانم هاست. گلکسی‌ نوت ۲۰‌ مدل ۵G در رنگ قرمز و گلکسی‌ زد فلیپ ۵G در رنگ سفید به ‌صورت محدود ارائه می‌شوند و از نظر سخت ‌افزاری  و قابلیت های نرم افزاری هیچ تفاوتی با مدل‌های قبلی ندارند.

انتشار رنگ های جدید  مخالف شایعات پایان خط تولید سری نوت است

از نظر بسیاری از کارشناسان دنیای تکنولوژی انتشار رنگ های جدید برای نسخه های ۵G گلکسی نوت ۲۰‌ و گلکسی زد فلیپ‌ می تواند شایعات و حواشی مرتبط با پایان خط تولید گلکسی های سری نوت را رد کند. اما این موضوع با تاکید سامسونگ در تولید محدود رنگ های جدید گوشی های مذکور کمی شک برانگیز است. به هرحال اگر شایعات پایان خط تولید سری نوت صحت داشته باشد، ویژگی‌ها و خصوصیات ساختاری سری گلکسی نوت مانند پشتیبانی از قلم هوشمند به گلکسی اس ۲۰ اولترا اضافه خواهد شد.

مدل های ۵G گوشی های گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ سامسونگ

نسخه های ۵G گلکسی نوت ۲۰‌ و گلکسی زد فلیپ می توانند چشم هر سلیقه ای را به خود خیره کنند. سامسونگ در این دو سری از گلکسی های خود ظرافت بدنه را با قابلیت های هوشمند نرم افزاری هماهنگ کرده است. پیش از این گلکسی نوت ۲۰‌ مدل ۵G در رنگ‌های مسی، سبز، خاکستری منتشر شد. گلکسی زد فلیپ نیز در رنگ‌های مسی و خاکستری راهی بازار شده است. گلکسی نوت ۲۰‌ اولترا هم دارای دو رنگ سفید و مشکی می باشد. در نتیجه هر سلیقه ای که داشته باشید، می توانید یکی از گوشی های ۵G گلکسی نوت‌ ۲۰‌‌ یا گلکسی زد فلیپ را انتخاب کنید. البته مدل ۴G گلکسی زد فلیپ‌ در رنگ‌های مشکی، بنفش و طلایی هم عرضه می شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.