• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
23

اپل صفحه نمایش آیفون ۱۱ را تعویض می کند

  • کد خبر : 28171
  • 08 دسامبر 2020 - 13:00

طی یک اطلاعیه ی رسمی اپل اعلام کرد که صفحه نمایش آیفون ۱۱ را به صورت رایگان طی دو سال آینده تعویض خواهد کرد. این طرح برای رفع اختلالات گوشی هایی است که به مشکل برخورده اند. در ادامه کلیه ی حواشی مرتبط با طرح خدماتی جدید اپل را شرح خواهیم داد.

تعویض صفحه نمایش آیفون 11

مشکل نمایشگر آیفون ۱۱ اپل

جمعه ی گذشته اپل در بیانیه ‌ای اعلام کرد که به دنبال اجرای برنامه ای جهت تعویض صفحه نمایش آیفون ۱۱ است. این کمپانی محبوب مدعی است که به دنبال کسب رضایت کاربرانی می باشد که از قدرت تاچ گوشی های آیفون ۱۱ شکایت داشته اند. گویا در برخی از گوشی های آیفون ۱۱ ماژول های مرتبط به تاچ عکس العمل سریع و حساب شده ای نسبت به اثر انگشت افراد ندارند.

طرح تعویض صفحه نمایش آیفون ۱۱ به گوشی های تولید شده در سپتامبر ۲۰۱۹ تا می ۲۰۲۰ تعلق دارد

طرح تعویض صفحه نمایش آیفون ۱۱، متعلق به گوشی های تولید شده در سپتامبر ۲۰۱۹ تا می ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹) است. این دستگاه ها واجد شرایط طرح تعویض رایگان صفحه ‌نمایش خواهند بود و باید با جعبه ی اصلی روانه ی یکی از شعب اپل شوند. نمایشگرهایی که پس از این نیز تولید می شوند با آپدیت جدید به بازار راه می یابند.

تعداد کمی از آیفون های ۱۱ با اختلالات صفحه نمایش رو به رو هستند

براساس گفته ی اپل تعداد بسیار کمی از آیفون های ۱۱ با ایرادات ساختاری نمایشگر رو به رو شده اند و نیازی به تعویض کلی صفحه نمایش آیفون ۱۱ نیست. برای تشخیص واجد شرایط ‌بودن آیفون ۱۱ مورد استفاده ی خود در راستای دریافت خدمات رایگان تعویض نمایشگر، می‌توانید شماره‌ سریال دستگاه را به واحد پشتیبانی وب سایت اپل ارسال کنید. درصورتی ‌که گوشی واجد شرایط باشد، می بایست حضوری به یکی از ارائه‌ دهندگان خدمات مجاز اپل  مراجعه کنید و از خدمات رایگان بهره‌ مند شوید. به هر حال اگر شاهد اختلال خاصی در روند کاری نمایشگر آیفون ۱۱ نمی باشید، نیازی به بررسی سریال سیستم نیست.

طرح تعویض رایگان نمایشگر آیفون ۱۱ اپل دو سال گارانتی دارد

اپل طرح تعویض رایگان نمایشگر آیفون ۱۱ را به مدت دو سال ضمانت می کند. اگر در این دو سال مجددا کاربر شاهد اختلالی در روند کاری نمایشگر باشد، می تواند به صورت رایگان مجددا ایراد موجود در صفحه نمایش را برطرف سازد. از طرفی در صورتی که کاربران در گذشته برای رفع مشکلات صفحه نمایش آیفون ۱۱ به اپل یا سایر نمایندگی های رسمی اپل هزینه ‌ای پرداخت کرده باشند، می‌توانند طی تماس با کمپانی اپل هزینه ی تعمیر را پس بگیرند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.