• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

خصوصیات ساختاری گوشی گلکسی A32 سامسونگ فاش شد

  • کد خبر : 28949
  • 21 دسامبر 2020 - 16:04
گوشی گلکسی A32 سامسونگ

خصوصیات ساختاری گلکسی A32 سامسونگ در گیک بنچ نمایان شد. این گوشی توسط تراشه ی دایمنسیتی ۷۲۰ و قابلیت های مدرن و جذاب خود با تکنولوژی ۵G هماهنگ شده است. به نظر می رسد در سال ۲۰۲۱ سامسونگ گلکسی های مختلف و کاربردی فراوانی برای عرضه داشته باشد. در ادامه به بررسی کلیه ی امکانات و خصوصیات تشکیل دهنده ی Galaxy A32 سامسونگ می پردازیم.

سامسونگ پیشتاز تکنولوژی ۵G است

تکنولوژی ۵G در همین آغاز ورود خود به دنیای دستگاه های دیجیتال همچون گوشی های هوشمند با استقبال خوبی رو به رو شده است. طبیعی است که سلیقه های مختلف خواستار این تکنولوژی همراه با قابلیت های گوناگون باشند. به جرات می توان گفت سامسونگ پیشتاز طراحی و تولید محصولات ۵G است. این برند محبوب با قابلیت های متعدد و قیمت های مختلف، فناوری ۵G را در دسترس قرار می دهد. یکی از گوشی‌های هوشمند با ویژگی‌ مذکور، گلکسی A32 سامسونگ است که اخیرا توانسته از سازمان FCC تاییدیه دریافت کند.

حضور تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ در گوشی گلکسی A32 سامسونگ

این بار سامسونگ برای گلکسی جدید خود از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ استفاده می کند. حضور تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ مدیاتک به جای تراشه‌های اگزینوس در گلکسی A32 سامسونگ می تواند مهم ترین خصوصیت ساختاری این گوشی به شمار برود. شرکت مدیاتک طی دو سال اخیر پیشرفت‌ قابل توجهی داشته است. نسبت به سال های قبل کمپانی های بیشتری از تراشه های مدیاتک استفاده می کنند.

Galaxy A32 سامسونگ

موفقیت Galaxy A32 سامسونگ در آزمون های کیفی

مدل ۵G گلکسی A32 سامسونگ که با شماره ی مدل SM-A326B در بنچمارک گیک ‌بنچ حضور دارد، توانسته در آزمون تک ‌هسته‌ ای امتیاز ۴۷۷ و در آزمون چندهسته ‌ای نیز امتیاز ۱،۵۹۸ را کسب کند. پیش بینی می شود این گوشی از لحاظ کیفی بتواند به راحتی رقیبان خود را پشت سر بگذارد. باید دید میزان فروش Galaxy A32 سامسونگ تا چه حد در موفقیت سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ سهم دارد.

ویژگی های فنی موبایل Galaxy A32 سامسونگ

اطلاعات منتشر شده از سخت ‌افزار گلکسی A32 سامسونگ در گیک بنچ با آنچه پیش از این در شایعات مختلف رویت شده بود، تقریبا تطابق دارد و همین امر باعث شده است تا محصول موجود در گیک بنچ را گلکسی A32 بدانیم. این گوشی از ۴ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. در پنل پشتی موبایل Galaxy A32 سامسونگ شاهد ماژول دوربین چهارگانه ای خواهیم بود که دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی به فعالیت می پردازد. جک هدفون ۵/۳ میلی‌متری و درگاه USB-C نیز از دیگر خصوصیات فنی Galaxy A32 می باشند. اطلاعات بیشتری از ابعاد ساختاری A32 در دست نیست. برای آشنایی بیشتر با گلکسی ای ۳۲ باید کمی صبور باشیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.