• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
13

تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری زاده توسط پدر شهید احمدی روشن

  • کد خبر : 29055
  • 23 دسامبر 2020 - 17:08
تغییر نام خیابان استاد شجریان

پدر شهید احمدی روشن در اقدامی خودجوش نام خیابان استاد شجریان را به شهید فخری زاده تغییر داده است و استاد شجریان را خیانت کار به مردم ایران خطاب کرده و گفته است اگر مجددا تابلو استاد شجریان نصب شود آن را مخدوش میکنم.

تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری زاده

 یکشنبه ۳۰ آذرماه بالاخره پس از بحث‌های فراوان تابلوی خیابان فلامک به استاد محمدرضا شجریان تغییر نام داده و نصب شد. اما برخی افراد بدون توجه به قانون اقدام به تغییر تابلو به نام شهید محسن فخری زاده کردند.

این در حالی است که طی مصوبه شورای شهر تهران نام خیابان “صنایع” در منطقه یک را طی یک فوریت به نام شهید محسن فخری زاده تغییر پیدا می‌کند.

احمدی روشن: اگر تابلوی شجریان بار دیگر نصب شود مجددا آن را مخدوش خواهیم کرد

رحیم احمدی روشن درباره تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری زاده، این اقدام را در راستای اعتراض به نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان دانست و گفت: فردی که آنقدر برای مردم ایران ارزش قائل نبود که حتی ربنایش در ماه مبارک رمضان از صداوسیما برای مردم شهید باور و شهید پرور پخش شود چرا باید نامش بر سر تابلو‌های معابر عمومی شهر قرار گیرد.

پدر شهید احمدی روشن که خود عامل اصلی تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری زاده است، شجریان را خیانت کار به مردم ایران دانست و اقدام روزگذشته خود را کاملا توجیه و تصریح کرد: شجریان به مردم اعتقادی نداشت و شورای شهر تهران، شورای اسلامی شهر است یا شورای سلبریتی ها و خواننده ها است!

وی افزود: آیا تمام هم و غم مردم این است که نام افراد معلوم الحال بر سر خیابان‌های شهر نصب شود!

احمدی روشن در پاسخ به اینکه شورای شهر قرار است مجددا تابلوی خیابان استاد شجریان را نصب کند، گفت: شک نکنید اگر این تابلو نصب شود مجددا آن را مخدوش و روی آن رنگ خواهیم پاشید، چرا که این فرد لیاقت این کار را ندارد.

وی، اقدام صورت گرفته روز گذشته را کاملا خودجوش خواند و گفت: هیچ فرد یا نهادی ما را مجبور به این کار نکرد و تمام افرادی که در این اقدام ما را یاری کردند به صورت خودجوش در این اقدام همراه ما بودند. حتی مردمی که نظاره گر این صحنه بودند، از این اقدام ما ابراز خوشحالی کردند و برای ما مشخص بود که عده زیادی از مردم به این کار ناپسند شورای شهر انتقاد داشتند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.