• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

تیزر جدید بازی FIFA 20 منتشر شد

  • کد خبر : 2907
  • 08 ژوئن 2019 - 11:14

 شرکت الکترونیک آرتز به تازگی تیزری جدید از عنوان FIFA 20  منتشر کرد که در آن تاریخ عرضه این بازی به طور رسمی اعلام شده بود. این عنوان که قرار است در کنفرانس شرکت EA و در مراسم E3 2019 معرفی شود با انتشار دو تیزر ، طرفدارانش را شگفت زده کرده است.

در تیزر جدید منتشر شده از این بازی اعلام شد عنوان مذکور در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال جاری وارد بازار جهانی خواهد شد. اما تنها بخش این تیزر اعلام تاریخ عرضه بازی نیست و شرکت EA سعی کرده است در این تیزر شایعه تغییر موتوری که بازی به وسیله آن ساخته شده بود، را به وسیله نمایش لوگوی این شرکت، رد کند.

با اینکه تیزر جدید فیفا ۲۰ تاریخ انتشار آن را مشخص می‌کند، اما این تنها نکته این ویدیو نیست. اولا در بخش پایانی آن شاهد لوگوی فراست‌بایت هستیم که این موضوع شایعه‌های تغییر موتور بازی را رد می‌کند. با این حال لوگوی مرموز تقریبا V شکل تیزر دیروز در این تیزر هم دیده می‌شود.

پس از پخش ویدیو دیروز، خیلی‌ها بر این باور بودند که این لوگو مربوط به موتور جدید بازی است ولی با عدم تغییر موتور، این نظریه رد می‌شود و حال برخی منابع اعلام کرده‌اند که منظور از این لوگوی V شکل، وجود یک حالت فوتبال پنج نفره (V در زبان رومی به معنی پنج است) در بازی یا همان حالت فوتبال خیابانی است.

این نظریه از آنجایی درست به‌نظر می‌رسد که در تیزر دوم، شاهد نمایش فوتبال خیابانی واقعی در شهر‌هایی چون پاریس هستیم و همچنین EA در توییت مرتبط با این ویدیو، متنی هم منتشر کرده که در آن، عبارت «The stadium is anywhere» به‌معنی «همه جا استادیوم است» به‌چشم می‌خورد و همین عبارت هم به‌نوعی تایید دیگری بر وجود حالت خیابانی در بازی است.

تیزر دوم بازی FIFA 20 با محوریت تاریخ انتشار

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2907

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. عالییییی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.