• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
23

جن گیر ۲ در راه است!

  • کد خبر : 29173
  • 26 دسامبر 2020 - 16:50
سری دوم جن گیر

جن گیر فیلمی خاطره انگیز در ژانر وحشت است که تقریبا تمام علاقه مندان به فیلم های ترسناک، آن را تماشا کرده اند. خبر خوش برای دوستداران سینمای وحشت این که قرار است ادامه این فیلم یا به نوعی سیزن دوم آن نیز به زودی تولید و منتشر شود. استودیو بلوم هاوس ابراز تمایل کرده که سری دوم جن گیر را توسط «دیوید گوردون گرین»، کارگردان موفق فیلم هالووین، بسازد.

سری دوم جن گیر ساخته می شود

بر اساس اخبار منتشر شده، «دیوید گوردون گرین» خالق فیلم «هالووین»، آماده است که یک فیلم کلاسیک ترسناک دیگر بسازد. او با استودیو فیلمسازی «Blum house» و «Morgan Creek Productions»  مذاکره می کند تا بر سر تولید سری دوم «جن گیر» به توافق برسند. جن گیر، فیلمی موفق به کارگردانی «ویلیام فریدکین» است که در سال ۱۹۷۳ به موفقیتی جهانی دست یافت و در آن سال ۱۹۳ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

هنوز هم بسیاری معتقدند که جن گیر، پرفروش ترین فیلم تاریخ در ژانر وحشت است. علی رغم این که در سال ۲۰۱۷ فیلم ژانر وحشت “آن” رکورد فروشش را شکست. استودیو بلوم هاوس مشتاق ساخت این فیلم توسط «دیوید گوردون گرین» است و دلیل تاکید بر ساخت سری دوم جن گیر توسط این کارگردان، این است که او در سال ۲۰۱۸ با بودجه ۱۰ میلیون دلاری، فیلم هالووین را ساخت که به فروش ۲۵۵٫۸ میلیون دلاری در گیشه دست پیدا کرد.

روایت فیلم جن گیر

حالا که قرار است سری دوم جن گیر تولید شود، بد نیست مختصری در مورد داستان این فیلم بدانید؛ البته اگر تاکنون آن را ندیده اید. جن گیر، داستان دختری ۱۲ ساله است که روحش توسط یک موجود مرموز یا یک روح تسخیر شده و مادرش و دو کشیش کاتولیک در تلاش برای نجات او هستند. این فیلم از رمان «ویلیام پیتر بلاتی» در سال ۱۹۷۱ اقتباس شده است. جن گیر نامزد ده اسکار از جمله «بهترین فیلم» و «بهترین کارگردانی» و همچنین نامزد «بهترین بازیگری» برای «الن بورستین»، «جیسون میلر» و «لیندا بلر» شد. جالب است بدانید که این فیلم، یک اثر برجسته فرهنگی نام گرفته و البته دنباله های زیادی از  آن ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.