• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14

گوشی شیائومی می ۱۱ پوشش چرمی خواهد داشت

  • کد خبر : 29219
  • 27 دسامبر 2020 - 14:59
گوشی شیائومی می 11

به تازگی خبری در خصوص ساختار جالب و منحصر به فرد گوشی شیائومی می ۱۱ که محصول جدیدی از شیائومی است، منتشر شده است. در ادامه به بیان حواشی این خبر می پردازیم.

در سالی که گذشت شیائومی به یکی از برندهای تولید کننده ی موفق و محبوب تبدیل شد. البته این کمپانی همواره طرفداران خود را داشته است. اما کیفیت بی نظیر دستگاه هایی که در سال ۲۰۲۰ از برند شیائومی روانه ی بازار شدند هم در پیشرفت و محبوبیت شیائومی موثر هستند. به نظر می رسد عرضه ی دستگاه های جذاب و پرکاربرد شیائومی در سال ۲۰۲۱ نیز ادامه خواهد داشت.

مدل های مختلف گوشی شیائومی می ۱۱

گوشی شیائومی می ۱۱‌ در میان وب سایت های خبری سر و صدای زیادی به پا کرده است. پیش از این اشاره شده بود که شیائومی برای این موبایل نسخه های متفاوتی را عرضه خواهد کرد. گفته شده است یک مدل از این گوشی در رنگ آبی عرضه می‌شود که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. ورژن دیگر گوشی شیائومی Mi ‌۱۱ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در رنگ بنفش دودی به بازار معرفی می شود. بدنه ی بنفش دیگری نیز برای شیائومی Mi ‌۱۱ وجود خواهد داشت که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

پوشش چرمی گوشی شیائومی‌ Mi ‌۱۱

طبق آخرین شایعات رنگ جدیدی از گوشی شیائومی می ۱۱ تولید می شود. مثل اینکه قرار است شیائومی Mi ‌۱۱ در رنگ سفید با پوشش چرمی هم به بازار عرضه جهانی موبایل عرضه شود. البته هنوز از رنگ چرم این گوشی چیزی گفته نشده است. اما در هر صورت یک پوشش چرمی می تواند بر زیبایی های موبایل های امروزی بیافزاید.

صفحه نمایش خمیده گوشی شیائومی Mi 11

خبررسانی های موجود در فضای اینترنت معتقد هستند که کمپانی شیائومی علاوه بر انتشار نسخه ی سفید رنگ گوشی شیائومی می ۱۱، نسخه ی پرو Mi 11 را هم منتشر می کند. هنوز نمی توان نظر درستی در این خصوص داد. چراکه ساخت این مدل به طور رسمی تایید نشده است. باید دید پوشش چرمی در ورژن پرو هم حضور خواهد داشت یا خیر. به هر حال احتمال دارد ورژن پرو، صفحه‌ نمایش خمیده ای با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز داشته باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.