• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
18

اولین تصویر گوشی هواوی پی ۵۰ پرو منتشر شد

  • کد خبر : 29658
  • 05 ژانویه 2021 - 14:24
گوشی هواوی پی 50 پرو

به نظر می رسد سال ۲۰۲۱ سال پیشرفت برندهای میان رده ای چون شیائومی و هواوی است. این دسته از برندهای تولیدکننده در همین آغاز راه خبر انتشار گوشی های مختلفی را در سال ۲۰۲۱ منتشر کرده اند. گوشی هواوی پی ۵۰ پرو نیز یکی از محصولات جدید هواوی است که به تازگی یک تصویر رندر از آن منتشر شده است. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با موبایل P50 Pro هواوی می پردازیم.

هواوی پی ۵۰ پرو، رقیب اصلی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

چند سالی می شود که هواوی مرتبا قصد رقابت با سامسونگ را دارد. این بار نیز براساس عقیده ی کارشناسان دنیای تکنولوژی، گوشی هواوی پی ۵۰ پرو؛ رقیب اصلی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ است. طبق تصاویر منتشر شده از موبایل P50 Pro هواوی، این گوشی با نمونه ی قبلی خود یعنی پی ۴۰ پرو تفاوت های چشم گیری خواهد داشت. در واقع پی ۵۰ پرو یک سیستم پرچمدار با قابلیت های کاربردی و ظاهری زیبا است که انتظار می رود با فروش خوبی رو به رو شود.

تغییرات ساختاری موبایل P50 Pro هواوی نسبت به نسخه‌ی قبلی

Android Authority اولین تصاویر رندر از گوشی هواوی پی ۵۰ پرو را منتشر کرد. این تصاویر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند. طبق عکس های موجود در فضای اینترنت تفاوت های آشکاری میان موبایل P50 Pro هواوی با هواوی پی ۴۰ پرو وجود دارد. یکی از اصلی ترین تفاوت های این دو موبایل، دوربین سلفی آن هاست. دوربین سلفی دوگانه حفره ‌ای پی ۴۰ پرو، روی P50 Pro حضور ندارد. P50 Pro تنها یک دوربین سلفی دارد که به‌ صورت حفره ‌ای بر روی صفحه‌ نمایش قرار گرفته است. این مسئله باعث ایجاد شباهت بسیار P50 Pro با گوشی های گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ می شود.

ویژگی های ظاهری موبایل P50 Pro هواوی

طبق عکس هایی که در فضای مجازی از گوشی هواوی پی ۵۰ پرو منتشر شده است، این گوشی دارای یک نمایشگر با کیفیت ۶٫۶ اینچی است. بدنه ی گوشی مذکور نیز حدودا در ابعاد ۷۳* ۱۵۹ میلی متر ساخته شده است. به عبارتی موبایل P50 Pro هواوی یک گوشی خوش دست و نسبتا جمع و جور است. ظرفیت رم بالا و حضور تراشه Kirin 9000 در موبایل P50 Pro هواوی نیز ویژگی های ساختاری این دستگاه را تکمیل می کند. به هر حال برای آشنایی بیشتر با P50 Pro باید صبر کنیم تا چند ماه دیگر راهی بازار شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.