• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
25

گوشی شیائومی می ۱۰i رونمایی شد

  • کد خبر : 29835
  • 09 ژانویه 2021 - 16:51
گوشی شیائومی می 10i

سال ۲۰۲۱ مانند ۲۰۲۰ همچنان سالی برای پیشرفت گوشی های شیائومی است. این برند به تازگی محبوبیت بسیاری در میان کاربران سراسر جهان یافته است. چندی پیش گوشی شیائومی می ۱۰i نیز معرفی شد. به نظر می رسد خصوصیات ساختاری ایده آل این موبایل هم با استقبال خوبی رو به رو شود. در ادامه شما را با ویژگی های موبایل Xiaomi Mi 10i آشنا می سازیم.

تشابه گوشی شیائومی می ۱۰i و ردمی نوت ۹ پرو

از لحاظ ظاهری گوشی شیائومی‌ می ۱۰i‌ دارای بسیاری از خصوصیات ردمی نوت ۹ پرو مدل ۵G است. از طرفی بر اساس عقیده ی بسیاری از کارشناسان موبایل Xiaomi Mi 10i سخت افزار مشابهی با نوت ۹ پرو دارد. اما به هر حال شاهد پیشرفت ساختار فنی در Mi 10i هستیم. این گوشی احتمالا در آغاز راه به بازار هند راه یافته و سپس در کشورهای دیگر به فروش برسد.

همکاری سامسونگ و شیائومی برای ساخت موبایل ‌Xiaomi Mi 10i‌

یکی از امتیازات برتری که گوشی شیائومی می ۱۰i را از دیگر محصولات سری می ۱۰ این برند جدا می سازد، همکاری سامسونگ در ساخت این گوشی است. برخورداری از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2  ساخت سامسونگ ویژگی مهمی است که در موبایل Mi 10i دیده می شود. حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 در‌کنار سه دوربین دیگر دستگاه قرار گرفته و کارایی بی نقصی دارد. این سه دوربین مذکور عبارتند از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر ماکرو و در آخر یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق ‌سنج. برای دوربین سلفی نیز حسگری ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که در حفره ‌ای درست بالای صفحه ‌نمایش تعبیه می شود.

ویژگی های فنی موبایل Xiaomi Mi 10i

صفحه ‌نمایش گوشی شیائومی می ۱۰i با استفاده از تکنولوژی LCD، رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ساخته شده است. این نرخ نوسازی می تواند برای اجرای بازی های اندرویدی جدید بسیار کاربردی باشد. چرا که در‌حال ‌حاضر، بسیاری از  پرچمداران کمپانی های مختلف تنها دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی هستند. ویژگی ساختاری ایده آل مذکور در موبایل Xiaomi Mi 10i با تراشه‌ ی اسنپدراگون ۷۵۰G و فناوری جدید و پرسرعت ۵G سازگار شده است. برای خرید شیائومی می ۱۰ آی می توانید یکی از مدل های ۶ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه، ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه را برگزینید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.