• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
38

آیپد جدید اپل با شاسی باریک تر روانه ی بازار خواهد شد

  • کد خبر : 29927
  • 11 ژانویه 2021 - 15:01
آیپد جدید اپل

آیپدهای اپل هر سال پیشرفت ابعاد مختلف سخت افزاری و نرم افزاری را تجربه می کنند. در حال حاضر وب سایت های خبر رسانی گوناگون عنوان کرده اند که قرار است آیپد جدید اپل با قیمت ارزان تر و شاسی باریک تر و سبک تری در سال ۲۰۲۱ روانه ی بازار شود. در ادامه قصد داریم کلیه ی حواشی مرتبط با این موضوع را بررسی کنیم.

ظرافت ساختاری بالا در آیپد جدید اپل

براساس گزارش MacRumors آیپد جدید اپل یعنی نسل نهم تبلت های اپل، دستگاه خوش قیمتی خواهد بود که از طراحی مبتنی بر نسل سوم آیپد ایر بهره می‌ برد. این تبلت از نمایشگر ۱۰٫۲ اینچی جذابی برخوردار است. البته هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده است. اما به احتمال قوی اندازه ی نمایشگر تغییری نخواهد کرد. ضخامت آیپد نسل نهم اپل از ۷٫۵ میلی متر به ۶٫۳ میلی متر کاهش می یابد. شاسی ۶٫۳ میلی متر تبلت جدید به طور قابل توجهی نازک تر و سبک تر از نسخه ی ۷٫۵ میلی متری است. این موضوع تغییر مهمی برای طراحی آیپدی با قیمت ۳۰۰ دلار می باشد.

نمایشگر حرفه ای آیپد نسل نهم اپل

گویا در آیپد جدید اپل مثل همیشه شاهد ارتقا کیفیت خواهیم بود. اما از طرفی داخل گزارش های منتشر شده در وب سایت های خبر رسان آمده است که این دستگاه از همان زبان طراحی گذشته و تاچ ‌آیدی ادغام ‌شده با دکمه ‌ی هوم استفاده می کند. طبق پیش بینی کارشناسان دنیای تکنولوژی نقطه ی قوت آیپد نسل نهم اپل، صفحه ی نمایش جذاب است. پیش ‌بینی می‌شود آیپد مذکور با اتصالات چند لایه ‌ی نمایشگر بدون خلأ موسوم به «لمینت کامل» هماهنگ گردد. پوشش ضد انعکاس، پشتیبانی از رنگ گسترده P3 و قابلیت True Tone کیفیت بصری نیز خصوصیات ساختاری نمایشگر محصول مذکور را تکمیل می کند.

تغییرات فنی آیپد‌ نسل نهم‌ اپل نسبت به سایر تبلت‌ های اپل‌

نمایشگر تنها بخش از آیپد‌ جدید اپل نیست که روند بهبود و پیشرفت را طی خواهد کرد. مسلما ارتقا سطح کیفی پردازنده ی تبلت جدید اپل نیز به وضوح قابل درک می شود. وب‌ سایت ژاپنی Mac Otakara ادعا می ‌کند که زبان طراحی و اندازه‌ ی نمایشگر آیپد پرو نسل بعد تغییری نخواهد کرد؛ اما عملکرد پردازنده‌ ی استفاده ‌شده در آن می‌تواند به‌ طور چشمگیری افزایش یافته باشد. به هر حال باید صبر کنیم تا با خصوصیات اصلی آیپد به روز شده و سبک اپل از نزدیک آشنا شویم. پیش‌بینی می‌شود پیکربندی پایه ‌ی آیپدهای سبک و به روز شده ی اپل در سال ۲۰۲۱ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی به قیمت ۲۹۹ دلار به بازار معرفی گردد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.