• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
24

احتمال حذف شارژر از گوشی ردمی کی ۴۰

  • کد خبر : 30772
  • 28 ژانویه 2021 - 12:15
گوشی ردمی کی 40

حذف شارژر در آیفون ۱۲ اپل به دلیل حفاظت از محیط زیست باعث شد بسیاری از برندهای تولیدکننده هم لوازم جانبی را از جعبه ی پرچمداران خود حذف کنند. سامسونگ نیز اعلام کرده است که به مرور زمان گوشی های بالارده ی خود را بدون شارژر و هدفون عرضه می کند. این در حالی است که به تازگی خبر احتمال حذف شارژر از گوشی ردمی کی ۴۰ منتشر شده است. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با این خبر می پردازیم.

حذف شارژر از گوشی شیائومی می ۱۱ حتمی است

درصد احتمال حذف شارژر از گوشی ردمی کی ۴۰ هنوز مشخص نیست. اما شیائومی سیاست حذف شارژر را پذیرفته است. این برند محبوب و پرفروش قرار است دو مدل از گوشی می ۱۱ به بازار عرضه کند. گفته می شود به طور حتم یکی از این دو مدل بدون شارژر و هدفون فروخته خواهد شد. بنابراین انتظار داریم شیائومی هم مانند سامسونگ به مرور زمان قصد حذف کلی شارژر از جعبه ی تک تک گوشی های خود را داشته باشد.

جعبه ی کوچک گوشی ردمی کی ۴۰ و احتمال حذف شارژر

چندی پیش تصاویری از جعبه ی گوشی ردمی کی ۴۰ در فضای مجازی منتشر شد که درصد احتمال حذف شارژر را افزایش می دهد. با توجه ‌به تصویری که توسط مدیر ارشد ردمی در ویبو قرار گرفته است، موبایل Xiaomi Redmi K40 در دو نوع مختلف بسته بندی می شود؛ یکی بزرگ و دیگری کوچک. در نتیجه ممکن است در جعبه ی بزرگتر دستگاه به همراه لوازم جانبی و شارژر عرضه شود و برعکس در جعبه ی کوچک تنها خود موبایل حضور داشته باشد.

افزایش یا کاهش رضایت کاربر از حذف شارژر در گوشی های جدید؟

دقیقا نمی توان گفت کاربران دنیای تکنولوژی از حذف شارژر رضایت خاطر دارند یا خیر. تعداد افراد ناراضی و اشخاصی که موافق حذف مواد دیجیتالی از محیط زیست هستند؛ در کشورهای مختلف متفاوت است. اما به طور کلی تحمیل هزینه ی مضاعف برای دریافت شارژر می تواند منجر به کاهش درصد فروش موبایل هایی چون گوشی ردمی کی ۴۰ شود. به هر حال باید دید این گوشی تا چه اندازه سهم بازار موبایل در دست می گیرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.