• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
18

نحوه ویزیت بدون دفترچه تأمین اجتماعی اعلام شد

  • کد خبر : 30946
  • 01 فوریه 2021 - 15:30
ویزیت بدون دفترچه تأمین اجتماعی

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه ویزیت بدون دفترچه بیمه شدگان تأمین اجتماعی که از اول اسفند در مراکز درمانی اجرایی می‌شود توضیحاتی ارائه داد.

شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: در سال گذشته فقط ۶۰ میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری‌های این سازمان بابت امور دفترچه بوده است. این رقم، وسعت مراجعات به واحدهای اجرایی این سازمان را نشان می‌دهد.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی تصمیم گرفت نسخه الکترونیک را اجرا کند و در حال حاضر برای مراجعه در تمامی مراکز درمانی ملکی این سازمان دفترچه درمانی نیاز نیست و فقط با ارائه کدملی به بیمه شده خدمات درمانی ارائه می‌شود. ۹۸ درصد نسخ تولید شده در سازمان تأمین اجتماعی الکترونیکی است و توسط پزشکان طرف قرارداد نیز روزانه ۱۵۰ هزار نسخ الکترونیکی صادر می‌شود.

ویزیت بدون دفترچه تأمین اجتماعی از اسفند اجرایی می‌شود

شهرام غفاری بیان کرد: از ابتدای اسفند بیمه شدگان با کدملی احراز هویت می‌شوند و خدمات را دریافت می‌کنند. بعد از این تاریخ، در صورتی که دفترچه بیمه شده دارای برگ‌های استفاده نشده بود پزشک از آنها برای ویزیت استفاده می‌کند و درصورتی که دفترچه فاقد برگه بود پزشک می‌تواند در سربرگ خود با قید کدملی بیمه شده را پذیرش کند.

وی افزود: با حذف دفترچه تأمین اجتماعی ، فرایند درمان هیچ تغییری نمی‌کند. فقط دفترچه کنار گذاشته می‌شود و برای پزشکانی که از نسخه الکترونیک استفاده نمی‌کنند سربرگ آنها جایگزین دفترچه می‌شود. البته به تمامی پزشکان توصیه می‌کنیم به طرح نسخه الکترونیک بپیوندند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.