• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
20

سامسونگ نمایشگرهای رول شدنی تولید خواهد کرد

  • کد خبر : 31078
  • 03 فوریه 2021 - 17:20
نمایشگرهای رول شدنی سامسونگ

سامسونگ به تازگی مدعی شده است که نمایشگرهای رول شدنی جدیدی مانند نمایشگرهای رول شدنی ال جی روانه ی بازار خواهد کرد. در ادامه به بررسی حواشی مرتبط با این خبر می پردازیم.

چندی پیش در رویداد CES 2021 ال جی نمایشگری را نشان داد که مانند یک طومار باز و بسته می شد. این نمایشگر رولی از همان روزهای ابتدای پس از برگزاری رویداد CES 2021 و انتشار خبر عرضه، استقبال بی نظیری را از سوی کاربران دنیای تکنولوژی و کارشناسان این حوزه تجربه کرد.

حضور نمایشگرهای رول شدنی سامسونگ در دستگاه های ۲۰۲۱

براساس گزارشی از وب ‌سایت gsmarena، سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) رسما طراحی و تولید نمایشگرهای رولی جدید خود را تایید کرده است. گویا شباهت ساختاری نمایشگرهای‌‌ رول شدنی سامسونگ با آنچه ال جی در رویداد CES 2021 نمایش داد نیز تصدیق شده است. از طرفی گفته می شود صفحه نمایش های رول شدنی سامسونگ جز اولین صفحه نمایش هایی هستند که با این نوع فناوری ساخت روانه ی بازار می گردند. در نتیجه احتمالا گلکسی های سامسونگ به سرعت دارای نمایشگرهای‎‌ رول شدنی خواهند شد. البته انتظار می رود به مرور این نمایشگرها به سایر محصولات سامسونگ نیز سرایت کنند.

ارتقا وضعیت نمایشگرها در دستگاه های سامسونگ

یکی از سیاست های رقابتی میان کمپانی های تولید کننده برای جذب مشتری و کاربران جدید، توجه به وضعیت نمایشگرهاست. نمایشگرهای رول شدنی سامسونگ نیز در راستای همین سیاست کاری و البته رقابت با ال جی طراحی می شوند. اما این رقابت در همین حد باقی نمی ماند. کاهش مصرف انرژی نمایشگر و تکنولوژی OLED هم سهم بزرگی در جلب توجه کاربران داشته است.

نمایشگرهای باکیفیت گوشی های جدید سامسونگ

دقیقا مشخص نیست که نمایشگرهای رول شدنی سامسونگ قرار است کدام یک از گوشی های جدید و ۲۰۲۱ این برند محبوب را در بر بگیرند. اما نرخ ارتقا و به روز رسانی گوشی های جدید افزایش خوبی یافته است. این موضوع به معنای کیفیت بیشتر برای تک تک گلکسی های عرضه شده در سال ۲۰۲۱ می باشد. به هر حال انتظار داریم در دستگاه ‌های سری فولد و فلیپ از فناوری‌ های مرتبط با نمایشگر رول شدنی استفاده شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.